Campaniile anului 2005

Postat la 04 aprilie 2006 1 afişăre

Juriul Effie 2006 - format din agentii de publicitate, companii de cercetare si clienti - a acordat Gold Effie de categorie urmatoarelor campanii, care au atins cel mai bine obiectivele clientilor:

 

Titlul

Brand

Categoria

Agentia de creatie

Agentia de media

Grand Effie

Bergenbier

Bauturi alcoolice

Leo Burnett & Target

Universal McCann

Krax fara cuvinte

Krax

Alimente

Bridge Communication

Media Direction

Senzatii tari din 1964

Rom

Alimente

McCann/Creative Services

Universal McCann

Prietenii stiu de ce

Bergenbier

Bauturi alcoolice

Leo Burnett & Target

Universal McCann

Energie naturala

Prigat

Bauturi non-alcoolice

Leo Burnett & Target

Media Direction

Accesibilitate

Altex

Retail

Leo Burnett & Target

Starcom Media

Connex pentru viitor

Connex

Telecom

McCann/Creative Services

Universal McCann

Gratare pentru barbecue

Bergenbier

Promotii FMCG

Leo Burnett & Target

Universal McCann

 

NOTA: CATEGORIILE PE CARE JURIUL EFFIE LE-A GASIT SARACE IN CAMPANII EFICIENTE AU FOST: MASS-MEDIA SI DIVERTISMENT - UNDE AU FOST ZERO NOMINALIZARI, DECI NU S-A ACORDAT NICI UN PREMIU; NICI LANSARILE DE PRODUSE SI SERVICII NU AU PRIMIT PREMII; LA CATEGORIILE CAMPANII SOCIALE NON-PROFIT, SERVICII FINANCIARE SI CEA NON-ALIMENTARA NICI O AGENTIE NU A OBTINUT AUR SI ARGINT (S-A ACORDAT DOAR BRONZ).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Campaniile anului 2005
/media-marketing/campaniile-anului-2005-1005279
1005279
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.