Cele mai puternice femei din România: Dana Tudorache, The Body Shop

Autor: Anca Barbulescu Postat la 31 mai 2013 763 afişări

Dana Tudorache conduce operaţiunile locale ale The Body Shop încă de la intrarea pe piaţă a companiei acum mai bine de un deceniu. Anterior, ea a lucrat în cadrul unui alt jucător de pe piaţa locală de cosmetice, Sarantis România. Timp de patru ani a fost logistic manager pentru greci, pentru ca în 1999 să plece la The Body Shop.

CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV

Absolventă a Universităţii Politehnice Bucureşti, Dana Tudorache deţine o diplomă în management de la universitatea britanică The Open University.

The Body Shop, companie adusă pe piaţa locală în franciză de master francizorul The Body Shop din Grecia, a terminat anul trecut cu afaceri de circa 1,25 milioane de euro, cel mai redus nivel din ultimii şase ani. Deşi după primele nouă luni compania reuşise să crească cu cinci procente, în ultimele trei luni retailerul a pierdut avansul. Astfel, The Body Shop a terminat anul cu o scădere de cinci procente faţă de 2011.

Dana Tudorache spune că apetitul pentru consum al clienţilor Body Shop a avut un trend descrescător în ultima perioadă din pricina instabilităţii economice la nivel mondial, de situaţia din economia românească, economie afectată de măsuri de austeritate fiscală şi de o piaţă restrânsă a creditelor.


Cea mai bogată femeie din România

Cele mai puternice femei din România: Dorothy Constantin, High Fashion Concept (Victoria 46, Day & Night, Petit's, The Code)

Cele mai puternice femei din România: Ioana Lemnaru, Mercedes-Benz România

Cele mai puternice femei din România: Camelia Şucu, Class Living

Cele mai puternice femei din România: Irina Schrotter, Casa de modă Irina Schrotter

Cele mai puternice femei din România: Cristina Bâtlan, Musette


Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.

De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.

Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.

Catalogul este disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.

Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici

Comandă online catalogul AICI.

Urmărește Business Magazin

/lideri/cele-mai-puternice-femei-din-romania-dana-tudorache-the-body-shop-10914101
10914101
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.