Cele mai puternice femei din România: Corina Licea, CCHBC România & Moldova

Autor: Anca Barbulescu Postat la 20 mai 2013 494 afişări

Absolventă a unui MBA (2005), Corina Licea are peste 14 ani de experienţă în coordonarea de proiecte în domeniul resurselor umane la nivel naţional şi internaţional.

CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV

Corina Licea a lucrat de-a lungul anilor în companii precum Aviva, KMPM, Alison Hayes Group. Din 2011 s-a alăturat Coca-Cola HBC România şi este responsabilă de coordonarea strategiei de resurse umane la nivelul companiei.

„Toate alegerile făcute în carieră au fost bine gândite şi schimbările de job au plecat de la presupunerea că pot schimba ceva în bine în locul în care merg. Nu au fost alegeri uşoare şi au existat momente când raţional mi-am spus că e posibil să greşesc. Am însă un apetit pentru risc care de cele mai multe ori m-a ajutat, cu excepţia unui caz când sistemul în care intrasem nu funcţiona pe regulile etice normale, iar rolul departamentului meu nu era decât de suport administrativ."

Business Magazin: E mai uşor să te impui ca lider, fiind femeie?

Corina Licea: Cred că într-adevăr uneori trebuie să îţi foloseşti toate armele pentru a rămâne partener cu drepturi depline într-o echipă de management, dar prefer să cred că acestea sunt legate de competenţa şi capacitatea de influenţare.

Business Magazin: Care sunt calităţile feminine care ajută în business?

Corina Licea: Cred că perseverenţa şi „intuiţia feminină„ sunt calităţile care ne pot ajuta cel mai mult în business. Şi, totodată, înclinarea noastră naturală către oameni este cea care de cele mai multe ori face diferenţa.

Business Magazin:Branduri preferate: parfum, haine, accesorii.

Corina Licea: Ca multe femei, am o dependenţă de shopping pe care o ţin sub control. În ultimul timp, am cumpărat mai mult online, iar brandurile mele preferate sunt mai puţin cunoscute (Gerard Darel, Ghost,

Phase Eight, Michael Kors şi Mulberry se numără printre ele).

4. Destinaţii de vacanţă preferate.

Am locuit aproape un an la Londra, aşa că încerc să revin acolo cel puţin anual. Îmi place însă să călătoresc oriunde, atât în locuri exotice, cât şi în oraşe europene cu o amprentă culturală deosebită (cum ar fi Roma sau Florenţa).

5. Care e lucrul din viaţa dvs. pe care îl preţuiţi cel mai mult?

Prietenii şi familia sunt cele mai importante pentru mine, m-au format şi m-au ajutat întodeauna pe parcursul vieţii, în special în momentele dificile.


Cea mai bogată femeie din România

Cele mai puternice femei din România: Dorothy Constantin, High Fashion Concept (Victoria 46, Day & Night, Petit's, The Code)

Cele mai puternice femei din România: Ioana Lemnaru, Mercedes-Benz România

Cele mai puternice femei din România: Camelia Şucu, Class Living

Cele mai puternice femei din România: Irina Schrotter, Casa de modă Irina Schrotter

Cele mai puternice femei din România: Cristina Bâtlan, Musette


Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.

De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.

Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.

Catalogul este disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.

Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici

Comandă online catalogul AICI.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

/lideri/cele-mai-puternice-femei-din-romania-corina-licea-cchbc-romania-moldova-10888912
10888912
comments powered by Disqus
ZF.ro
Industria care explodează în pandemie. Posibilităţile de creştere sunt uriaşe Industria care explodează în pandemie. Posibilităţile de creştere sunt uriaşe
DEZVĂLUIRI: De unde vin de fapt fructele şi legumele de la Lidl
Mediafax
COMENTARIU Adrian Onciu: Manelistul Florin Salam, atac dur la Guvernul Orban într-o scrisoare deschisă COMENTARIU Adrian Onciu: Manelistul Florin Salam, atac dur la Guvernul Orban într-o scrisoare deschisă
VIDEO Misterul din deşert: Artă sau OZN? Un obiect bizar a fost descoperit în mijlocul pustietăţii
MonitorulApararii
PREVIZIUNI POLITICE 2021: Politica externă a SUA  - Partea întâi PREVIZIUNI POLITICE 2021: Politica externă a SUA - Partea întâi
Planul Yasushi Akashi mutat în Caucaz. Reminiscenţele generaţiei naţionaliste post-imperiale în Nagorno-Karabakh
MonitorulPartidelor
Clotilde Armand: De asta are societatea noastră nevoie Clotilde Armand: De asta are societatea noastră nevoie
Clotilde Armand: A început astăzi
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină
Victimă a violenţei domestice ne întoarcem la ei pentru că nu avem alte pârghii. Ce se află în spatele lui ”se va schimba”

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.