Cele mai puternice femei din România: Carmen Radu, Eureko Asigurări

Autor: Anca Barbulescu Postat la 31 mai 2013 462 afişări

Numită recent la conducerea firmei de asigurări, Carmen Radu s-a alăturat Eureko în urmă cu patru ani ca director de operaţiuni şi director general adjunct.

CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV

Din 2009 a fost coordonatorul secţiunii de asigurări de sănătate din cadrul UNSAR. Are o experienţă de peste 19 ani în piaţa serviciilor financiare, deţine  un master în studii economice şi a absolvit programul de management „Ashridge Executive Education Programme„, Anglia.

„Nu ştiu dacă a fost cel mai dificil moment, dar cu siguranţă unul decisiv a fost cel în jurul vârstei de 33-35 de ani, când a trebuit să mă decid dacă părăsesc un job «sigur» la stat pentru a trece «de cealaltă parte a baricadei».„ A ales atunci să se alăture managementului companiei austriece de asigurări de viaţă Sara Merkur în 1995, ca director executiv. Spune că nu a regretat nicio secundă această decizie, care i-a deschis calea către asigurările private. „Am crescut împreună cu piaţa, am reuşit să construiesc o echipă care să vină cu plăcere la serviciu. Au fost şi momente dificile în acei ani de început pentru asigurările de viaţă, dar dacă ar fi să o iau de la început, aş face aceeaşi alegere."

În opinia ei, succesul poate fi relativ. „Valorile ce ne motivează în carieră sunt foarte personale." De pildă, recunoaşterea meritelor şi aprecierea sunt motive de mobilizare. „În domeniul meu de activitate nu cred că poţi să ai succes individual. Dacă echipa mea are performanţe, atunci putem vorbi de succes. Asigurările nu sunt tangibile, ele sunt mult mai greu de vândut decât alte produse. Profitabilitatea unei companii este foarte importantă, dar în spatele cifrelor şi al sumelor investite sunt oamenii.„ Carmen Radu mai spune că nu are regrete din punct de vedere profesional şi nu ar schimba nimic. „Singurul regret este legat de faptul că nu am putut întotdeauna să mă dedic familiei atât cât mi-aş fi dorit."

1. Cât de greu îşi croieşte o femeie drumul în lumea de business?

Cred că în „bătălia dintre femeile şi bărbaţii manager„, competenţa ar trebui să iasă întotdeauna câştigătoare. În opinia mea, femeile manager sunt mai intuitive şi mai creative decât bărbaţii, reuşind să-şi formeze o echipă mult mai rapid. Probabil că diferenţa apare la nivelul vieţii personale, pentru o femeie de carieră este foarte importantă susţinerea şi înţelegerea familiei.

2. Branduri preferate.

Dior, Guess, Karen Millen.


Cea mai bogată femeie din România

Cele mai puternice femei din România: Dorothy Constantin, High Fashion Concept (Victoria 46, Day & Night, Petit's, The Code)

Cele mai puternice femei din România: Ioana Lemnaru, Mercedes-Benz România

Cele mai puternice femei din România: Camelia Şucu, Class Living

Cele mai puternice femei din România: Irina Schrotter, Casa de modă Irina Schrotter

Cele mai puternice femei din România: Cristina Bâtlan, Musette


Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.

De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.

Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.

Catalogul este disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.

Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici

Comandă online catalogul AICI.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

/lideri/cele-mai-puternice-femei-din-romania-carmen-radu-eureko-asigurari-10914160
10914160
comments powered by Disqus
ZF.ro
Industria care explodează în pandemie. Posibilităţile de creştere sunt uriaşe Industria care explodează în pandemie. Posibilităţile de creştere sunt uriaşe
DEZVĂLUIRI: De unde vin de fapt fructele şi legumele de la Lidl
Mediafax
COMENTARIU Adrian Onciu: Manelistul Florin Salam, atac dur la Guvernul Orban într-o scrisoare deschisă COMENTARIU Adrian Onciu: Manelistul Florin Salam, atac dur la Guvernul Orban într-o scrisoare deschisă
VIDEO Misterul din deşert: Artă sau OZN? Un obiect bizar a fost descoperit în mijlocul pustietăţii
MonitorulApararii
PREVIZIUNI POLITICE 2021: Politica externă a SUA  - Partea întâi PREVIZIUNI POLITICE 2021: Politica externă a SUA - Partea întâi
Planul Yasushi Akashi mutat în Caucaz. Reminiscenţele generaţiei naţionaliste post-imperiale în Nagorno-Karabakh
MonitorulPartidelor
Clotilde Armand: A început astăzi Clotilde Armand: A început astăzi
Clotilde Armand: Începem curăţenia
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină
Victimă a violenţei domestice ne întoarcem la ei pentru că nu avem alte pârghii. Ce se află în spatele lui ”se va schimba”

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.