100 Cei mai admiraţi CEO din România 2021. Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România - 018

Postat la 08 ianuarie 2022 170 afişări

100 Cei mai admiraţi CEO din România 2021. Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România - 018

Mihaela Bîtu a preluat rolul de CEO al ING Bank România în iulie 2019, anterior ocupând poziţia de head of wholesale banking şi director adjunct în cadrul companiei.

Executivul s-a alăturat companiei ING în 1995, în rolul de management trainee, la scurt timp după ce grupul şi-a început activitatea pe piaţa locală.

Mihaela Bîtu a încheiat cu succes două mandate internaţionale, cel mai recent în perioada 2008-2010, în calitate de head of general lending products pentru Europa Centrală şi de Est în cadrul ING Olanda, iar în perioada 1999-2000 a urmat un stagiu internaţional ca membru al echipei Corporate Finance Central & Eastern Europe din cadrul ING Marea Britanie.

Pregătirea sa academică include un MBA la Şcoala de Management din Bucureşti (în asociere cu Université du Québec à Montréal) absolvit summa cum laudae şi o diplomă de licenţă în finanţe la Academia de Studii Economice din Bucureşti.

Top 3 priorităţi pentru viitor:

1.Œ Continuarea strategiei noastre de a promova un banking modern şi inovator, uşor accesibil, sigur şi relevant pentru clienţii noştri. Digitalizarea este un trend în plină accelerare, iar strategia noastră nu doar răspunde, dar îmbrăţişează aceste evoluţii. În paralel cu digitalizarea, punem mare accent pe interacţiunea umană cu clienţii noştri şi pe experienţa oferită lor prin diversele canale şi puncte de contact.

2. Implicarea în societate şi contribuţia la dezvoltarea mediului socioeconomic din România, pe mai multe paliere: contribuţia la creşterea intermedierii financiare, prin implicarea în proiectele importante ale clienţilor din domeniul privat sau public, inclusiv prin susţinerea proiectelor din cadrul PNRR, această oportunitate importantă pentru economia şi societatea românească; contribuţia la un viitor durabil prin produsele pe care le oferim, cu o orientare importantă pe protecţia mediului şi creditarea „verde”; acţiunile noastre de parteneriat social şi caritate.

3.Ž Susţinerea angajaţilor noştri şi pregătirea lor pentru viitor, prin dobândirea de noi competenţe, dar şi prin adaptarea organizaţiei noastre şi a modului de lucru astfel încât să răspundem aşteptărilor şi nevoilor noilor generaţii.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.