Şeful cele mai mari agenţii de turism din România: Lipsa de transparenţă din turism împiedică investiţiile străine

Autor: Razvan Muresan Postat la 14 ianuarie 2014 824 afişări

Şeful cele mai mari agenţii de turism din România: Lipsa de transparenţă din turism împiedică investiţiile străine

Spaniolul Javier Garcia del Valle, CEO al HAPPY TOUR, are următoarele puncte în agenda de business din 2014:

În ultimii doi ani, industria turismului din România s-a confruntat cu o revoluţie a ofertelor, preţurilor şi trendurilor. Din acest motiv, principalul nostru obiectiv pentru anul 2014 este să venim în întâmpinarea nevoilor clienţilor noştri, fie ei turişti sau companii, astfel încât aceştia să găsească în Happy Tour un partener şi nu doar un furnizor.

Unul dintre principalele subiecte pe agenda de business a Happy Tour în anul 2014 este dezvoltarea serviciilor noastre business-to-business, atât în sectorul călătoriilor de afaceri, cât şi în sectorul MICE. Chiar dacă marjele de profit sunt mici în industria turismului, trebuie să continuăm să investim atât în tehnologie, cât şi în factorul uman, pentru a livra clienţilor noştri cele mai bune oferte într-un timp de răspuns scurt.

În al doilea rând, vom continua expansiunea Happy Tour la nivel naţional, prin sistemul nostru de afiliere care în prezent include 90 de agenţii asociate, localizate în peste 50 de oraşe din întreaga ţară.

În al treilea rând, vom dezvolta oferta noastră leisure, introducând noi destinaţii de vacanţă pentru turiştii români: Insulele Capului Verde, Bodrum (Turcia) şi Chania (Creta).

Pe lângă acestea, mai este un punct pe care Happy Tour, ca singura companie de turism din România deţinută de un fond de investiţii străin, îl va sprijini: transparentizarea completă a industriei turismului din România. Lipsa de transparenţă din turismul românesc nu numai că afectează imaginea întregii industrii, inclusiv a companiilor auditate, cum suntem şi noi, dar împiedică şi alte potenţiale investiţii străine în zona turismului. Astfel, în 2014 Happy Tour va milita pentru transparentizarea industriei turismului şi sperăm că eforturilor Ministerului Turismului li se vor alătura şi alte instituţii ale statului precum ANAF, dar şi alţi jucători mari din piaţă.

Urmărește Business Magazin

/cover-story/seful-cele-mai-mari-agentii-de-turism-din-romania-lipsa-de-transparenta-din-turism-impiedica-investitiile-straine-11901884
11901884
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.