Issue Monitoring: Issue Monitoring, asistentul personal digital al profesioniştilor din domeniul politicilor publice

Postat la 12 ianuarie 2022 27 afişări

Issue Monitoring: Issue Monitoring, asistentul personal digital al profesioniştilor din domeniul politicilor publice

Issue Monitoring este o platformă online de monitorizare a deciziilor legislative în timp real.

Descrierea inovaţiei:

În România, la fiecare trei ore este adoptat un act normativ şi, odată stabilită o reglementare, apar frecvent modificări (de pildă, Legea Sănătăţii a avut peste 1.400 de modificări în ultimii 10 ani). „Utilizăm tehnologia în activitatea de monitorizare şi transmitem informaţiile relevante către clienţi. Am fost preocupaţi încă de la început de digitalizarea proceselor operaţionale, în prezent fiind obiectul unui proiect investiţional de peste 150.000 de euro, din fonduri europene”, spun reprezentanţii companiei.

Ajutaţi de soluţii tehnice, aceştia urmăresc, din punct de vedere al procesului legislativ, peste 1.650 de proiecte de acte normative, din peste 20 de domenii, la care se adaugă declaraţii ale stakeholderilor şi ştiri relevante din mass-media online. În 2020, compania a transmis peste 12.000 de alerte către clienţi, aproape dublu faţă de anul precedent. Persoanele implicate în dezvoltarea proiectului sunt Octavian Rusu, fondatorul Issue Monitoring, cu o experienţă de peste 15 ani în domeniul juridic, lobby şi advocacy, care este implicat în procesele de marketing, vânzări şi dezvoltare produs, şi ehipa actuală de şapte analişti politici, care asigură furnizarea serviciului şi menţin în mod direct relaţia cu toţi clienţii.

Elementul de noutate:

Serviciul Issue Monitoring contribuie la creşterea calităţii deciziei publice de la nivelul Parlamentului, guvernului şi al autorităţilor de reglementare, prin accesibilitatea şi sistematizarea informaţiilor legislative.

Efectele inovaţiei:

La nivel global, activitatea celor care lucrează in politici publice este considerată ca fiind una dintre cele mai stresante meserii. Potrivit reprezentanţilor businessului, apelând la serviciile Issue Monitoring fiecare utilizator economiseşte, în medie, peste 30 ore de monitorizare pe lună şi este primul care află informaţia. În plus, compania furnizează un răspuns la solicitările şi provocările clienţilor, de regulă, într-un timp de sub

5 minute. Dacă în anul 2019 a deservit 15 clienţi cu şapte angajaţi, astăzi, cu acelaşi număr de angajaţi, Issue Monitoring îşi oferă serviciile pentru un număr dublu de clienţi şi estimează noi creşteri pentru anul viitor.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.