Anatomia unei campanii

Postat la 31 octombrie 2006 1 afişăre

Acum doi ani, in alegerile pentru Congresul american, internetul a fost o forta majora. Aproape 75 de milioane de cetateni cu drept de vot au intrat online pentru a fi la curent cu noutati despre candidati si pentru a schimba impresii despre ei pe bloguri. Iata cum s-au informat americanii despre campania electorala prezidentiala:
  

 

1992

1996

2000

2004

Televiziune

82%

72%

70%

78%

Ziare

57%

60%

39%

39%

Radio

12%

19%

15%

17%

Internet

N/A

3%

11%

18%

Reviste

11%

11%

4%

3%

 

SURSA: PEW Research Center

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Anatomia unei campanii
/business-hi-tech/anatomia-unei-campanii-1007344
1007344
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.