Vechituri de preţ
Colecţionari să fie, că obiecte de colecţie se găsesc. Aşa se face că după colecţionarii de pantofi sport, care păstrează încălţările sau le revând peste nişte ani în profit, au apărut colecţionari de geci.
Obiectul interesului lor îl reprezintă, scrie Wall Street Journal, gecile produse de firma de îmbrăcăminte outdoor Patagonia înainte de anul 2000. Există site-uri dedicate echipamentelor outdoor vintage, unde se pot găsi astfel de geci. Valoarea acestora creşte, mai ales pe site-urile de licitaţii online unde se pot vinde cu cel puţin 1.000 de dolari.
Există chiar şi baze de date pe internet unde colecţionarii cu ştate vechi sau aspiranţi pot vedea ce modele s-au produs şi cum arătau ele, dat fiind că unele sunt mai căutate decât altele. La mare preţ sunt cele cu diverse imprimeuri, precum şi cele din anii optzeci şi nouăzeci.
Compania înfiinţată în 1973 promovează ea însăşi ideea de purtare a hainelor până se strică, ca o metodă de a proteja mediul, comercializând haine aduse de clienţi în cadrul programului „Worn Wear” („haine purtate”), ceea ce a dus la apariţia a noi pasionaţi de gecile mărcii care caută să-şi întemeieze şi să-i completeze colecţiile. „Vânătorii” de geci Patagonia pe care le privesc ca investiţii bune sau doar ca obiecte pe care să le păstreze se sfătuiesc online, aflând că anumite modele sunt greu de găsit în SUA, dar mai uşor în Japonia, deşi nu sunt tocmai ieftine.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro