Ultimul lătrat în marketing: genţi cu nume de câine

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 03 noiembrie 2012 90 afişări

Unele celebrităţi susţin eforturile de protecţie a animalelor refuzând să poarte blănuri naturale, iar altele refuză să folosească materiale de provenienţă animală pentru produsele pe care le creează, ca în cazul Corneliei Guest, intrată iniţial în atenţia publicului prin petrecerile sale din cluburi alături de celebrul plastician Andy Warhol.

După ce şi-a încercat norocul în literatură şi cinematografie, Cornelia Guest a ajuns să creeze o gamă de poşete din categoria "cruelty-free" (produse realizate fără a cauza suferinţa sau moartea vreunui om sau animal), realizate din PVC, dar care arată ca şi cum ar fi din piele.

Poşetele şi genţile realizate de americancă, cu aspect luxos şi adecvat fiecărui anotimp, costă câteva sute de dolari, fiecare model primind numele unui prieten sau animal de companie al creatoarei. Cornelia Guest are nouă câini, un măgăruş şi o broască ţestoasă.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
moda,
marketing,
genti,
ecologie,
animale,
SUA,
lifestyle
/arta-si-societate/panorama/ultimul-latrat-in-marketing-genti-cu-nume-de-caine-10274074
10274074
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.