Super-găselniţă de vânzări

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 09 decembrie 2012 90 afişări

Apărut ca o metodă ingenioasă folosită de firme sau persoane particulare pentru a obţine finanţarea necesară unor proiecte, crowdfunding-ul se extinde acum şi la modă, permiţând internauţilor să facă rost de bani pentru ceea ce vor să cumpere.

Un site recent lansat, Zanoby.com, îşi propune să fie o punte de legătură între cei care apreciază calitatea articolelor de lux de serie mică şi meşteşugarii italieni care le produc, iar pe viitor gama de producători s-ar putea lărgi.

Prin intermediul site-ului, meşteşugarii propun un produs şi anunţă un număr minim de comenzi necesar confecţionării acestuia, iar utilizatorii care comandă le asigură fondurile necesare şi totodată primesc un articol lucrat manual pe care, dacă l-ar cumpăra de la magazin, ar plăti un preţ substanţial mai mare.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marketing,
internet,
crowdfunding,
Zanoby,
moda,
afaceri
/arta-si-societate/panorama/super-gaselnita-de-vanzari-10379004
10379004
comments powered by Disqus

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.