Parfumurile moderne vin cu arome de social media

Autor: Ioana Matei Postat la 22 iunie 2025 26 afişări

Parfumurile moderne vin cu arome de social media

Într-o industrie dominată de case mari, campanii opulente şi arome standardizate, o nouă generaţie de creatori independenţi schimbă regulile jocului olfactiv. De la TikTok până la ateliere artizanale, parfumurile devin tot mai personale, mai curajoase şi mai conectate la poveste. Scout Dixon West îmbină inspiraţia cinematografică cu parfumeria de nişă, creând arome unice inspirate de vintage şi împărtăşindu-şi pasiunea pe TikTok. Jatin Arora, cunoscut ca TheCologneBoy, a trecut de la magie la conţinut despre parfumuri pe TikTok, adunând 2 milioane de urmăritori şi transformând semnificativ implicarea tinerilor bărbaţi cu parfumurile.  Biofizicianul Luca Turin îşi reînvie vocea critică printr-un newsletter Substack, promovând o revenire la calitate în parfumeria artizanală şi criticând costurile ridicate ale parfumurilor moderne. Olivia VanDerMillen, o personalitate de pe YouTube, demistifică lumea parfumurilor cu recenzii accesibile şi pledează pentru eliminarea diviziunilor elitiste dintre parfumurile de lux şi cele accesibile. Maya Njie, o parfumieră artizanală născută în Suedia şi stabilită la Londra, creează parfumuri personale şi nostalgice inspirate de fotografii de familie, realizând parfumuri în loturi mici care rezonează cu consumatorii de nişă la nivel global, în special în Japonia.

 

Sursa: FT.COM


 

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Parfumurile moderne,
arome,
social media,
suedia

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.