Oja celebrităţii

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 14 februarie 2022 34 afişări

Oja celebrităţii

Dincolo de câştigurile din domeniul care le-a făcut cunoscute, unele celebrităţi preferă să câştige din investiţii diverse cum ar fi restaurante, mărci de băuturi, îmbrăcăminte ori cosmetice. Ultima modă în rândul lor o reprezintă, scrie Wall Street Journal, oja care poate fi folosită şi de femei, dar şi de bărbaţi, şi care constituie o cale de intrare în industria foarte profitabilă a cosmeticelor. Ca să atragă fanii şi alţi potenţiali clienţi, sticluţele de ojă au un aspect aparte menit să-i determine pe oameni să le colecţioneze. Exemple în acest sens sunt gama de trei nuanţe lansată sub brandul Golf le Fleur al rapperului Tyler, the Creator, sticluţele având dopuri în formă de floare ori cea lansată de brandul Pleasing, al cântăreţului Harry Styles, cu sticluţe cu dopuri ce amintesc de nişte biluţe de marmură.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Oja,
celebritati,
cosmetice

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.