Marketing extrem: poate fi vazut un parfum?

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 24 aprilie 2011 43 afişări

O expozitie recent organizata la Londra, la Vaad Gallery, a propus o tema mai putin obisnuita: lucrari care au avut ca sursa de inspiratie un parfum si au fost create de artisti cu probleme de vedere, de la partial vazatori la nevazatori.

Expozitia de lucrari, sponsorizata de compania de cosmetice Berkeley Square, a prezentat lucrari diverse, de la fotografii si sculpturi la obiecte din ceramica. Artistilor li s-a dat ca tema de la care sa porneasca noul parfum al Berkeley Square, Bergamot Noir, care va fi lansat pe piata in aceasta vara.

Denumirea expozitiei, construita pe un joc de cuvinte pornind de la titlul romanului Janei Austen, "Sense and Sensibility" ("Ratiune si simtire"), este "Scents and Sensibility" ("Parfumuri si simtire"). Operele expuse au fost la licitatie in folosul Royal National Institute of Blind People (Institutul National Regal pentru Nevazatori). Estimarile prezentate de Berkeley Square sustin ca in jur de 2 milioane de persoane din Marea Britanie au probleme cu vederea.

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/panorama/marketing-extrem-poate-fi-vazut-un-parfum-8187569
8187569
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.