În tendinţe: manechine la a doua tinereţe (FOTO)

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 11 august 2012 223 afişări

Manechinele tinere şi frumoase din cataloagele de promovare de produse şi reclame încep să facă loc unora trecute de prima tinereţe, tot mai multe companii căutându-le pentru publicitate.

Creşterea popularităţii noului tip de modele se datorează faptului că femeile din generaţia baby-boomers nu mai apreciază reclamele în care produsele sunt prezentate ca pentru tinere între douăzeci şi treizeci de ani.

Multe dintre destinatarele reclamelor, femei în jur de 50 de ani şi peste, preferă să vadă colege de generaţie elegante şi pline de strălucire care folosesc produsele cosmetice, poartă bijuteriile sau hainele adresate lor. De aceea, producătorii au început să aleagă femei cu părul cărunt nevopsit, care nu încearcă să-şi ascundă vârsta.

Jacky, model pentru American Apparel:

Cindy Joseph, model pentru Esprit de Corps şi Banana Republic:

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/panorama/in-tendinte-manechine-la-a-doua-tinerete-foto-9923617
9923617
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Top 10 cele mai căutate joburi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.