Idei de afaceri: Ultima modă în crowdfunding

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 07 aprilie 2013 372 afişări

Site-urile care le permit celor ce au o idee să solicite finanţare de la internauţi şi-au dovedit deja utilitatea, tot felul de proiecte ajungând astfel să fie transpuse în realitate.

Idei de afaceri: Ultima modă în crowdfunding

Acestea au însă un dezavantaj pe care un site nou lansat, byco.com, doreşte să-l elimine, şi anume faptul că solicitanţii de finanţare trebuie să petreacă prea mult timp interacţionând cu internauţii investitori, scrie New York Times.

Byco.com se adresează creatorilor de modă care prezintă un proiect pentru un produs, fondatorul site-ului calculează costul realizării unei mostre, apoi o afişează pe site, prin intermediul căruia internauţii pot finanţa producerea ei. Produsul este apoi oferit la vânzare vreme de o lună, creatorul său fiind încurajat să se promoveze pe Facebook sau alte platforme.

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/panorama/idei-de-afaceri-ultima-moda-in-crowdfunding-10718655
10718655
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Roşia Montană, o pierdere de aur! O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.