Idei de afaceri: Arta negocierii în imobiliare

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 23 februarie 2014 266 afişări

Dacă software-ul sau alte produse se pot cumpăra cu reducere atunci când se strâng destul de mulţi doritori, de ce nu s-ar putea cumpăra la fel şi proprietăţile imobiliare?

Idei de afaceri: Arta negocierii în imobiliare

Această întrebare şi-au pus-o, se pare, un număr de agenţii imobiliare din Marea Britanie ce-şi oferă serviciile clienţilor dornici să investească într-o proprietate pe care s-o închirieze ca sursă suplimentară de venit, scrie The Telegraph.

Cum proprietăţile bune nu le sunt accesibile multora, aceste agenţii caută clienţi interesaţi de o anumită investiţie şi, când au adunat un număr suficient de mare, merg la vânzător, de regulă o bancă sau un dezvoltator, ca să negocieze o reducere. Strategia merge cel mai bine în zonele cu multe proprietăţi nevândute, dar permite şi intrarea în zone foarte bune şi scumpe.

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/panorama/idei-de-afaceri-arta-negocierii-in-imobiliare-12133522
12133522
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Unul din doi angajaţi din România vrea să îşi schimbe locul de muncă. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.