Hoteluri de poveste

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 16 iunie 2024 21 afişări

Hoteluri de poveste

Ca să se diferenţieze şi să atragă clienţii, hotelurile nu se mai bazează doar pe dotări şi nivelul de lux, ci caută să le spună acestora o poveste şi să-i facă să se simtă ca nişte personaje din ea, scrie Washington Post.

Acestea apelează la firme specializate în design pentru a reuşi să-şi creeze povestea dorită, iar printre cele mai des întâlnite surse de inspiraţie se numără istoria clădirii în care funcţionează hotelul respectiv, care poate avea legătură cu legende ale muzicii sau personalităţi culturale. Alte hoteluri îşi aleg o temă cum ar fi activismul, existând unul dotat o „bibliotecă radicală” în hol şi în al cărui bar de pe acoperiş se cântă cântece protestatare, de exemplu, sau feminismul. Există şi hoteluri care caută să le dea clienţilor impresia că se află într-un film sau altul şi să se simtă ca nişte personaje din el. Cel mai frecvent însă, se apelează la ceva inspirat de zona în care se află unitatea de cazare, pentru a atrage atât turiştii, cât şi localnicii, dorindu-se a-i convinge şi pe aceştia din urmă că hotelul este o destinaţie care merită vizitată. În plus, se organizează diferite evenimente şi se adaptează corespunzător şi oferta restaurantelor şi barurilor. Strategia este, bineînţeles, mai uşor de implementat de către hotelurile independente, dar atrage şi unele lanţuri care o folosesc în procesul de extindere.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Hoteluri,
hotel,
personaje

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.