Cum au câştigat teren chinezăriile

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 24 februarie 2013 35 afişări

Creatorii de modă îşi caută mai nou nu numai clienţi, ci şi inspiraţie pe continentul asiatic. Prezentările noilor colecţii sunt pline de motive asiatice, cu dragoni brodaţi la centuri în stilul obi-ului japonez ori croieli ce amintesc de chimonouri.

Un motiv ar putea fi faptul că piaţa asiatică a susţinut vânzările companiilor din domeniul modei în timpul recesiunii, ceea ce i-a făcut pe creatori să acorde mai multă atenţie veşmintelor tradiţionale ale zonei, pe care au încercat să le interpreteze în creaţiile lor, scrie Financial Times.

Nici producătorii de bijuterii nu s-au lăsat mai prejos, lansând şi ei bijuterii ce amintesc de anul curent al zodiacului chinezesc, cel al Şarpelui, cum ar fi colecţia "Serpent Boheme" de la Boucheron ori acele de cravată şi butonii cu motive şerpeşti de la Tateossian.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
lifestyle,
moda,
tendinte,
Asia,
anul sarpelui,
bijuterii
/arta-si-societate/panorama/cum-au-castigat-teren-chinezariile-10591729
10591729
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Florin Cîţu promite salarii mai mari. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.