Corporate shrink
De cele mai multe ori atunci cand apare o problema in relatia angajat-angajator, fiecare parte incearca sa gaseasca argumentele pe baza carora isi justifica optiunea. Si tot de cele mai multe ori adevarul este la mijloc si cele mai bune solutii le gasim atunci cand ne bazam pe informatiile pe care le avem, nu pe impresii si interpretari.
Raspunsul poate sa fie oricare dintre cele de mai sus. Sau poate fi mai simplu: are foarte multe lucruri de facut, dar nu poate sa stabileasca foarte bine prioritatile si sa se organizeze, asa ca are nevoie de ajutor din partea dvs. pentru a-si imparti sarcinile cu noul coleg. Incercati sa le definiti dvs. sarcinile pentru ca altfel riscati sa aveti doi oamnei nemultumiti: unul care munceste prea mult si unul care se plictiseste si se simte inutil. Daca va dati seama ca activitatile nu sunt suficient de solicitante pentru doua persoane, le puteti da sarcini suplimentare sau puteti sa ii propuneti alt post uneia dintre ele. Daca constatati ca angajata eficienta are o problema in a delega sau ii este teama sa nu fie inlocuita, puteti sa lamuriti aceste lucruri si sa o ajutati in a intelege ca delegarea este o conditie necesara pentru oricine urca in ierarhie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro