De la Lisabona la Vladivostok in 11 zile. Ce spune soferul de Dacia despre cei 16.000 de kilometri

Autor: Razvan Muresan Postat la 30 septembrie 2010 130 afişări

Jurnalistul lituanian Milius Vitoldas povesteste pentru BUSINESS Magazin ce impresie i-a lasat Dacia Sandero Stepway dupa cei 16.000 de kilometri pe care i-a parcurs pana in Orientul Indepartat si cum a trecut masina romaneasca testul Siberiei.

"Este o masina buna, iar faptul ca a rezistat 16.000 de kilometri in 11 zile pe cele mai neprietenoase drumuri din lume spune multe". Vitoldas spune ca brandul Dacia a prins nesperat de bine pe piata europeana, dar nu in toate tarile. Spre exemplu, spune el, Dacia nu inseamna multe in tara sa de origine, Lituania. "Nu multa lume cunoaste Dacia. Mai ales ca suna a Rusia", glumeste jurnalistul. El povesteste ca, in drumul sau catre estul Rusiei, putini au fost cei care au recunoscut masina pe care o conducea, cei mai multi intrebandu-l "ce e cu masina asta?".

Vitoldas explica succesul Dacia pe plan european, accentuand importanta pretului si a emisiior de dioxid de carbon: "Pretul extrem de competitiv, coroborat cu planurile guvernelor de a innoi parcurile auto, reusesc sa tina sus brandul romanesc, chiar si in vremuri economice mai dificile."

Iar planurile cu sale Dacia nu se opresc aici: "Anul viitor planuiesc sa fac turul Americilor".

Urmărește Business Magazin

/analize/transporturi/de-la-lisabona-la-vladivostok-in-11-zile-ce-spune-soferul-de-dacia-despre-cei-16-000-de-kilometri-7434151
7434151
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.