BRINGO YOU
Companie: Bringo Romania
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, care gestionează zilnic peste 4000 de comenzi în peste 35 de oraşe, lansează un program de loialitate care transformă experienţa de cumpărare într-un proces continuu de recompensare, în care utilizatorul are controlul şi poate alege tipul de recompense primite.
Descrierea inovaţiei:
Pe lângă beneficii funcţionale precum discounturi, livrarea gratuită sau dublarea garanţiei pentru ambalajele SGR returnate chiar de la uşă, Bringo YOU propune o serie de beneficii care le permit clienţilor să se bucure mai mult de timpul pe care îl câştigă când comandă cu Bringo. Astfel, aceştia pot accesa oferte cu livrare gratuită sau preluarea ambalajelor SGR, prin Carrefour, dar şi reduceri la experienţe, cărţi audio, bilete la muzeu sau chiar servicii medicale.
Programul Bringo YOU a fost lansat în iunie 2025, iar investiţia în dezvoltarea programului a inclus componente tehnologice, integrarea de parteneri externi, campanii de awareness şi dezvoltarea unui model intern de analiză predictivă a comportamentului de cumpărare.
Valoarea totală se ridică la aproape 350.000 euro, fără a lua în considerare valoarea beneficiilor oferite către clienţi.
Proiectul a fost dezvoltat de echipa Bringo, în colaborare cu parteneri strategici precum Carrefour România (partener principal), Voxa, Regina Maria, Complice.ro şi Museum of Senses, dar şi alţi parteneri care adaugă beneficii relevante şi complementare în funcţie de dorinţele clientului.
„Am observat că majoritatea programelor de loialitate sunt complicate, greu de accesat sau nu oferă valoare reală şi imediată. În acelaşi timp, utilizatorii Bringo comandă frecvent şi au un comportament predictibil – ceea ce înseamnă că loialitatea lor merită să fie recompensată natural, fără costuri suplimentare, nefiind un model subscription based”, conform reprezentanţilor companiei.
Bringo YOU răspunde acestei nevoi, aducând o loializare intuitivă, bazată pe frecvenţă, valoare şi constanţă. O altă noutate faţă de alte programe de loializare este faptul că oferim clienţilor posibilitatea de a controla ei beneficiile pe care le primesc pe baza punctelor bonus.
Programul se adresează utilizatorilor activi Bringo, din peste 35 de oraşe din România, în special familiilor, profesioniştilor urbani şi persoanelor care folosesc aplicaţia săptămânal pentru cumpărături rapide, inclusiv produse fresh, bio sau de tip promo.
Elementul de noutate
Bringo YOU este singurul program de loialitate din e-grocery-ul românesc care funcţionează complet automat, fără înscriere, acţiuni sau costuri suplimentare din partea utilizatorului. Se diferenţiază printr-un model intuitiv, care recompensează direct frecvenţa şi constanţa comenzilor, oferind beneficii reale încă de la prima interacţiune. Integrează parteneriate cross-industry – de la retail şi sănătate, la cultură şi experienţe – şi adaugă o componentă de sustenabilitate prin facilităţi precum dublarea garanţiei pentru ambalajele SGR. Spre deosebire de alte programe, utilizatorii Bringo YOU pot decide cum îşi folosesc beneficiile, într-un sistem flexibil şi personalizat.
Ce aduce nou? Inovaţia schimbă felul în care se aplică beneficiile de loializare, de la „gamification” la reward by default – o recompensare automată, relevantă, flexibilă şi personalizată care economiseşte timpul clienţilor şi le oferă valoare reală în funcţie de stilul lor de viaţă.
Efecte şi impact
Peste 120.000 de beneficii deja alocate în platformă, iar 20% dintre clienţii activi au fost acumulat puncte după a doua lună de funcţionare a programului pentru a atinge nivelurile Silver, Gold sau Platinum. Rata de utilizare a funcţionalităţilor cheie (livrare gratuită, retur SGR) a depăşit 80%, 100% din beneficiile SGR fiind folosite lunar
În rândul rezultatelor, reprezentanţii companiei enumeră creşterea cu 45% a valorii medii per comandă în rândul utilizatorilor Silver/Gold şi creşterea frecvenţei cu 60% în rândul comenzilor pentru clienţii din nivelurile superioare.
Cifra de afaceri (2024): 60 mil. lei
Nr. angajaţi (2024): 80
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













