Andreea Cramer, Telekom România Mobile: Oamenii care au încredere în ei şi acţionează, evoluează, atrag rezultate şi inspiră, nu e niciun mister aici

Postat la 20 septembrie 2022 140 afişări

Număr de utilizatori de telefonie mobilă (în decembrie 2021): 3,69 mil. utilizatori (din care 1,735 milioane de abonaţi, în creştere cu 5,3% faţă de anul trecut)


CARTE DE VIZITĂ

• Are peste 20 de ani de experienţă în telecomunicaţii, cu peste 10 ani în funcţii de conducere, atât în zona de servicii pentru clienţii de tip consumer, cât şi pentru clienţii business-to-business;

• Printre competenţele cheie ale Andreei Cramer se numără implementarea strategiilor de marketing pentru toate segmentele rezidenţiale şi business, brand management şi managementul produselor, de la serviciile telecom core, până la cloud şi ICT;

• Are o licenţă în filologie la Universitatea Bucureşti, precum şi studii postuniversitare de comunicare şi relaţii publice la Facultatea David Ogilvy;

• Misiunea ei în Telekom Romania Mobile este de a transforma activitatea şi rezultatele echipelor comerciale în spiritul unui mindset „customer-first”, resetând o experienţă cu serviciile mobile pentru toate segmentele din piaţă, pornind de la dorinţe şi aşteptările clienţilor.


În business şi în echipa ta ai nevoie atât de putere, cât şi de feminitate. Şi mai ales de naturaleţe pentru a construi şi a conecta elementele şi personalităţile dintr-o organizaţie astfel încât lucrurile să se întâmple. Oamenii care au încredere în ei şi acţionează, evoluează, atrag rezultate şi inspiră, nu e niciun mister aici.


Ce vă motivează să evoluaţi​?

Pe măsură ce rolurile mele s-au schimbat, am devenit din ce în ce mai motivată de acţiune. O zi plictisitoare? Nu există!

Acţiune cu scop, dinamicitate, entuziasm, să învăţ lucruri noi. Chiar şi despre mine, din toate interacţiunile şi situaţiile inedite prin care navighez. Echipa mea, colegii care sunt pasionaţi de ceea ce fac, care vin cu insights, care au un punct de vedere argumentat.

Fata mea, pentru ceea ce mă învaţă ea şi mă provoacă zilnic şi pentru ceea ce eu pot să îi inspir.

Faptul că îmi descopăr mereu pasiuni noi, citesc, citesc, citesc şi urmăresc ce se întâmplă în domeniile mele de suflet: business stories, brand stories, personal branding, creative writing.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.