100 CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN BUSINESS. Melinda Mónika Halmágyi, Dajar Home & Garden: Mentalitatea mea ca manager a fost condusă de crezul că pot învăţa ceva nou de la fiecare persoană cu care interacţionez. Mai mult, proiectele în care se întâlnesc personalităţi opuse pot aduce cele mai creative idei şi soluţii

Postat la 17 septembrie 2022 66 afişări

100 CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN BUSINESS. Melinda Mónika Halmágyi, Dajar Home & Garden: Mentalitatea mea ca manager a fost condusă de crezul că pot învăţa ceva nou de la fiecare persoană cu care interacţionez. Mai mult, proiectele în care se întâlnesc personalităţi opuse pot aduce cele mai creative idei şi soluţii

Profilul Melindei Mónika Halmágyi a apărut în anuarul 100 CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN BUSINESS, EDIŢIA 2022.

Cifră de afaceri (2021): 13 mil.lei

Profit (2021): 750.000 lei

Nr. de angajaţi: 20


CARTE DE VIZITĂ

• A început să lucreze în grupul Dajar în 2010 în cadrul filialei din Ungaria, iniţial pentru o poziţie de Junior Key Account, în acelaşi an fiind selectată să conducă Departamentul Cash & Carry, devenind managerul unei echipe de

6 agenţi;

• După doi ani, în 2012, cu sprijinul managementului Dajar, au decis să intre pe piaţa din România, pe care o considerau o piaţă nouă, competitivă, proces nu tocmai uşor, dar încurajat de cererea partenerilor din România;

• În primii trei ani, alături de echipa sa, de 3-4 persoane, având colaborări lucrative cu lanţuri internaţionale de hipermarketuri, au realizat o cifră de afaceri care i-a impulsionat să facă un nou pas, să deschidă un centru logistic în România, decizie care a adus noi provocări: au deschis noi segmente de piaţă (HoReCa, piaţa tradiţională, online, colaborări B2B);

• În 2021, România a avut rezultatele cele mai bune de până acum la nivelul cifrei de afaceri şi profitului: „E un rezultat satisfăcător, dar sunt convinsă că mai avem loc de creştere – şi e targetul meu!”

Ce vă motivează să evoluaţi​?

O motivaţie importantă a fost să fac parte dintr-un grup internaţional în care nu am simţit niciodată că este un dezavantaj să fii femeie, chiar dimpotrivă. Am remarcat de asemenea că oamenii sunt apreciaţi după rezultate, fapt arătat şi de media de lucru în cadrul Dajar, de 5-10 ani; eu chiar am colegi alături de care am lucrat din prima zi. Am primit susţinere şi încredere totală, pas cu pas, chiar dacă nu am avut experienţa necesară pentru fiecare proces. Practic, mi s-a oferit oportunitatea să arăt că pot. La fel de important, am primit libertatea să iniţiez acţiuni, fiind motivată de rezultatele ţării-mamă, Polonia (de exemplu, Dajar Polonia a înregistrat o cifră de afaceri anuală şi de peste 120 milioane de euro). Ca manager, am replicat exemplele arătate mie în cadrul Dajar de managerii care mi-au călăuzit paşii, am învăţat prin puterea exemplului, iar echipa mea a făcut acelaşi lucru. Pentru mine a fost o motivaţie importantă să aplic ce am învăţat, să ajung în punctul în care nici nu trebuie să cer, pentru că echipa mea va performa la aceleaşi standarde, pe care eu însămi le urmez. În final, cred că este important să-ţi doreşti să fii un pic mai bun decât în anul precedent – şi, câteodată, este suficient să facem doar un pas în faţă, fără a uita de unde am plecat şi unde ne dorim să ajungem.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.