Top Digital Transformers: cum şi-a propus Kaufland să îşi fidelizeze clienţii prin digitalizare

Postat la 12 iunie 2022 206 afişări

Kaufland Card este primul program de loialitate al reţelei Kaufland, o soluţie digitală şi sustenabilă, care răsplăteşte clienţii fideli cu reduceri, puncte bonus de loialitate şi beneficii precum promoţiile personalizate.

Descrierea inovaţiei:

Disponibil atât în format fizic, cât şi digital, direct în aplicaţia mobilă Kaufland – Oferte şi Noutăţi, acestuia oferă clienţilor acces la promoţii cu reduceri importante, create exclusiv pentru utilizatorii Kaufland Card; posibilitatea de a colecta şi folosi puncte bonus de loialitate pentru achitarea produselor din campanii non-food, precum şi promoţii personalizate, în funcţie de obiceiurile de cumpărare ale fiecărui client. În dezvoltarea proiectului a fost implicat Valer Hancaş, director comunicare şi corporate affairs, Kaufland România.

Elementul de noutate:

În ultimul an, aplicaţia Kaufland Card a fost îmbunătăţită cu noi funcţii suplimentare, printre care K-Scan şi cupoanele de CSR. K-Scan este răspunsul companiei pentru toţi consumatorii care îşi doresc autonomie, rapiditate şi mai multă siguranţă la cumpărături. Noua funcţionalitate oferă clienţilor posibilitatea de a-şi scana singuri produsele, iar la casa de marcat doar să finalizeze plata cumpărăturilor. Procedeul poate fi efectuat fie cu propriul telefon mobil, prin aplicaţie, fie cu ajutorul scannerului de mână, recent introdus în magazine. Telefonul mobil personal sau scannerele de mână calculează suma de plată, care se poate achita apoi direct la casele express. În acest mod, experienţa la cumpărături devine mult mai rapidă şi mai sigură, sunt evitate aglomeraţia şi aşteptarea la casă şi nu mai este nevoie de aşezarea cumpărăturilor pe bandă şi înapoi în coş. Tot anul acesta, a fost introdusă şi o componentă de CSR în programul de loialitate. Între 22 noiembrie şi 10 decembrie, clienţii utilizatori de Kaufland Card digital au putut folosi cupoanele de CSR disponibile în aplicaţie pentru a vota în favoarea uneia dintre cele trei organizaţii nonguvernamentale cu impact relevant la nivel comunitar, care îşi vor împărţi un buget total de 100.000 de euro, pus la dispoziţie de companie. Iniţiativa este o premieră la nivel internaţional pentru Kaufland, România fiind prima ţară în care se implementează o astfel de campanie.

Efectele inovaţiei:

La programul Kaufland Card au aderat în primul rând cei mai loiali clienţi ai magazinului, urmând ca pe măsura dezvoltării acestuia, să li se alăture şi clienţi noi, clienţi cu o frecvenţă mai redusă, dar care au descoperit avantajele programului şi au rămas membri loiali lui. În prezent, programul de loialitate a ajuns la peste 2,8 milioane de membri, depăşind estimările de target stabilite înainte de lansare. Clienţii au răspuns pozitiv faţă de ofertele personalizate, care au venit în întâmpinarea obiceiurilor individuale de consum. Prima gamă variată de oferte pusă la dispoziţia clienţilor prin intermediul programului de loialitate al Kaufland s-a transformat într-o destinaţie de tip „one-stop shopping”, atât de necesară în perioada pandemiei, în special.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.