Metamorfoza Cocor: de la magazinul cu cele mai bune cojoace si covoare la mallul brandurilor romanesti
Chiar daca si dupa renovarea care a durat doi ani, magazinul a fost vizitat in primele zile mai mult decat alte centre comerciale de pensionari, proprietarii au vrut sa faca din start diferenta: produsele noului Cocor sunt pentru familiile cu venituri de 2.000-3.000 de euro.
Compania Cocor Bucuresti, care a investit circa 25 de milioane de euro in renovarea, modernizarea si extinderea suprafetei inchiriabile la 10.000 de metri patrati din Cocor, a anuntat ca vanzarile prognozate ale magazinelor pentru primul an de la deschidere se ridica la 50 de milioane de euro, in prezent gradul de ocupare fiind de 85%.
Dan Barbulescu, presedintele Cocor, spune ca nivelul mediu al chiriei este de 50 de euro pe metru patrat fara TVA, nivel confirmat si de chiriasi. Sunt de asemenea magazine care platesc o chirie procentuala, intre 8% din cifra de afaceri, in cazul magazinelor de bijuterii sau cosmetice pana la 25%-30% in cazul designerilor romani, potrivit lui Barbulescu.
Detalii pe www.zf.ro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro