Metamorfoza Cocor: de la magazinul cu cele mai bune cojoace si covoare la mallul brandurilor romanesti

Postat la 11 octombrie 2010 456 afişări

Chiar daca si dupa renovarea care a durat doi ani, magazinul a fost vizitat in primele zile mai mult decat alte centre comerciale de pensionari, proprietarii au vrut sa faca din start diferenta: produsele noului Cocor sunt pentru familiile cu venituri de 2.000-3.000 de euro.

Compania Cocor Bucuresti, care a investit circa 25 de milioane de euro in renovarea, modernizarea si extinderea suprafetei inchiriabile la 10.000 de metri patrati din Cocor, a anuntat ca vanzarile prognozate ale magazinelor pentru primul an de la deschidere se ridica la 50 de milioane de euro, in prezent gradul de ocupare fiind de 85%.

Dan Barbulescu, presedintele Cocor, spune ca nivelul mediu al chiriei este de 50 de euro pe metru patrat fara TVA, nivel confirmat si de chiriasi. Sunt de asemenea magazine care platesc o chirie procentuala, intre 8% din cifra de afaceri, in cazul magazinelor de bijuterii sau cosmetice pana la 25%-30% in cazul designerilor romani, potrivit lui Barbulescu.

Detalii pe www.zf.ro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
mall,
Cocor,
magazin,
lux,
branduri,
designeri,
chirii
/analize/comert/metamorfoza-cocor-de-la-magazinul-cu-cele-mai-bune-cojoace-si-covoare-la-mallul-brandurilor-romanesti-7464294
7464294
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.