Mai bea cineva lapte de dimineata?

Postat la 28 aprilie 2009 39 afişări

In pofida crizei, anul 2009 se anunta totusi cu sanse de crestere a afacerilor pentru procesatorii de lapte. Intre abundenta de oportunitati si riscurile care pandesc la tot pasul, putini sunt totusi cei care vor reusi sa profite.

 

Lui Shmulik Porre, presedinte si CEO al Tnuva Romania, nu i-a trebuit decat o saptamana de gandire pana sa accepte propunerea companiei-mama de a prelua fraiele filialei de pe piata romaneasca. “Era vremea sa fac o schimbare in cariera”, spune Porre, care a fost vreme de cinci ani director general al celei mai mari fabrici de vopseluri din Israel, inainte de a accepta postul propus de Tnuva.

 

A trecut de atunci mai bine de un an si, cand se uita la evolutia companiei pe care o conduce, Porre n-are motive sa isi regrete decizia: Tnuva Romania a avut in 2008 cel mai rapid ritm de crestere din piata, ajungand la vanzari de 20 de milioane de euro. La fel de adevarat, fiind si primul an fiscal complet de la intrarea in magazine a produselor ei, era cumva si natural ca evolutia sa fie mai spectaculoasa ca a altor procesatori de lapte. Lui Porre, sansa de a dezvolta un proiect de la zero si incercarea de a face acest lucru pe o piata foarte competitiva si dinamica ii ofera un motiv de mandrie, mai ales ca pentru acest an sustine ca asteapta o crestere cu 50% a afacerii.

 

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/analize/comert/mai-bea-cineva-lapte-de-dimineata-4251520
4251520
comments powered by Disqus

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.