De la turci citire

Postat la 28 octombrie 2008 226 afişări

E suparat pe banci, pe retaileri, dar si pe guvernanti. Halil Bulut, turcul care a creat cel mai puternic brand de biscuiti din Romania, RoStar, nu vede prea bine situatia producatorilor autohtoni in contextul crizei economice mondiale.

Halil Bulut a venit pentru prima oara in Romania la inceputul anilor ‘90, ca importator de biscuiti, sapun si masline din Turcia si Dubai. I-a placut aici, spune el, pentru ca oamenii sunt prietenosi si nu au probleme cu strainii. Cu timpul, a vazut ca vanzarile la biscuiti merg destul de bine, asa ca in 1996 a investit in jur de trei milioane de dolari in construirea unei fabrici la Bragadiru, langa Bucuresti. “Cand am venit aici era camp, crestea porumbul”, evoca omul de afaceri, subliniind ca s-a implicat foarte mult in ridicarea fabricii, fiind de formatie constructor. Acum, desi a cumparat si cateva proprietati, nu a dezvoltat un proiect imobiliar, fiind blocat, dupa cum afirma, din cauza politicii bancilor legata de acordarea de credite pentru dezvoltatori.

 

Pe langa afacerea RoStar, care a atins anul trecut un profit de sub 100.000 de euro la o cifra de afaceri de 12,5 milioane de euro, Halil Bulut spune ca mai are alte cateva afaceri mici in tara, insa a inceput sa inchida din ele, pentru ca nu erau profitabile. “Am avut doua ferme de lapte, dar le-am oprit pentru ca nu erau productive”, exemplifica Halil Bulut.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
brand,
ritailer,
producatori,
biscuiti,
Halil Bulut
/analize/comert/de-la-turci-citire-3386366
3386366
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.