LIVE: ZF REAL ESTATE by Storia.ro - Paradoxul pieţei de birouri

Cum se mobileaza o defensiva

Postat la 07 octombrie 2008 254 afişări

Cresterea costurilor de productie, migratia fortei de munca, dar mai ales amenintarea marilor retaileri internationali le fac viata grea producatorilor romani de mobila. Sanse de a face fata cu succes situatiei par sa aiba doar cei mari, cei specializati si cei care stiu sa-si construiasca bine imaginea.

Canapele tapitate cu piele de crocodil si incrustate cu cristale Swarovski de mii de euro, paturi cu telecomanda sau fotolii de masaj. E vorba de mobila care se vinde in magazinele romanesti, pentru ca exista cumparatori care vor asa ceva. Tendintele occidentale in materie de alegere a mobilierului, care pun accent pe personalizare si pe designul original, au devenit populare in randul anumitor categorii de clienti din Romania.

 

“Sunt clienti care nu se multumesc sa-si aleaga produsul din vitrina si apoi sa plece cu el acasa; vor sa le fie util si sa li se potriveasca la fel ca un articol de imbracaminte”, spune Camelia Sucu, presedinta importatorului Class Living, care comercializeaza mobilier de lux, o nisa inca subdezvoltata pe o piata a mobilei asteptata sa se apropie anul acesta de 1,1 miliarde de euro.

 

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/analize/comert/cum-se-mobileaza-o-defensiva-3279699
3279699
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.