Cum a crescut Farmec cu 10% in 2010

Autor: Ioana Mihai Postat la 07 februarie 2011 72 afişări

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat anul 2010 cu o cifra de afaceri de 95,9 milioane lei, in crestere cu 10% fata de 2009.

Farmec este, conform companiei, lider in volum pe segmentele de ingrijire a fetei, demachiere, creme de maini si, valoric, pe segmentul tratamentelor pentru par.

"Am incheiat un an dificil cu rezultate peste asteptari, in conditiile in care, in primele luni, obiectivul nostru de crestere era de 5%", declara Mircea Turdean, director general Farmec Cluj-Napoca. "Motorul cresterii au fost lansarile, sustinute de investitii in marketing si de o prezenta mai vizibila in principalele canale de distributie. Pentru acest an, avem in vedere consolidarea pozitiei pe piata si un avans al afacerilor de inca 5%, in conditiile in care vom avea un mare numar de noutati cu care vom sustine vanzarile. Intentionam, de asemenea, sa patrundem in retelele moderne de retail din afara tarii, primii pasi in aceasta directie fiind deja realizati anul trecut, prin intrarea pe piata din Ungaria."

Conform datelor furnizate de compania de cercetari de piata Nielsen, in segmentul de ingrijire a fetei, Farmec este lider cantitativ in 2010, ca producator, cu o cota de piata de peste 26%, in timp ce valoric detine o cota de peste 20%.

Laptele Doina ocupa in continuare primul loc in clasamentul demachiantelor din Romania, avand o cota cantitativa de peste 17%.Cremele de maini marca Farmec detin pozitia de lider de piata in cantitate.

Farmec a extins anul trecut gama de ingrijire a parului Gerovital Plant Tratament cu sapte produse specializate, dezvoltate in laboratoarele proprii si a derulat o campanie in care componenta online a jucat un rol important.

Marcile Nufar si Triumf raman liderii absoluti ai segmentelor detartranti si produse de curatenie pentru bucatarie, in volum si valoare.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
fmcg,
farmec,
crestere,
vanzari,
cosmetice
/analize/comert/cum-a-crescut-farmec-cu-10-in-2010-7960567
7960567
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.