CSR 2021: Reţeaua Naţională de Automate de Colectare Selectivă a Ambalajelor, campania Reciclezi şi salvezi!

Postat la 10 decembrie 2021 39 afişări

CSR 2021: Reţeaua Naţională de Automate de Colectare Selectivă a Ambalajelor, campania Reciclezi şi salvezi!

Kaufland România

Motivaţie: Acest proiect al Kaufland România este parte din iniţiativa REset Plastic, strategia integrată dezvoltată la nivel internaţional a grupului Schwarz în ceea ce priveşte plasticul. Abordarea holistică cuprinde de la evitarea folosirii acestuia, la design, reciclare şi înlăturare, până la inovare şi informare. Compania şi-a propus ca până în anul 2025 utilizarea plasticului să fie redusă cu 20%, iar 100% din ambalajele produselor marcă proprie să fie realizate din materiale care permit un nivel maxim de reciclare.

Descrierea proiectului: Pentru a susţine comportamentul responsabil faţă de mediu, Kaufland România a creat prima reţea naţională de automate de colectare selectivă a ambalajelor, disponibilă în toate oraşele din ţară în care este prezent. Compania a început dotarea magazinelor din ţară cu automate de colectare selectivă încă din anul 2018, cu trei magazine, ajungând astăzi la o reţea de 144 de automate. Pentru a încuraja un comportament responsabil de reciclare în rândul clienţilor, sub sloganul ,,Reciclezi şi Salvezi”, Kaufland a dat startul unei campanii ample de încurajare a reciclării, mărind discounturile oferite la anumite produse aflate la promoţie. Obiectivul Kaufland este de a fi cea mai accesibilă şi comodă destinaţie pentru reciclare. Clienţii care depun ambalaje pentru reciclare sunt răsplătiţi cu un cupon de reducere, ce poate fi folosit în magazin la cumpărături. Clientul care aduce cinci recipiente (PET-uri cu volum de până la 3 litri, sticle sau doze de aluminiu cu volum de până la 1 litru) la automatele din parcările magazinelor Kaufland din întreaga ţară primeşte un voucher cu 10% extra reducere faţă de preţul promoţional comunicat în ofertă, pentru un articol din revistă. Articolul este semnalizat cu bănuţul ,,Reciclezi şi Salvezi”.

Rezultate: Din ianuarie 2021 şi până în prezent, peste 1 milion de clienţi au folosit automatele puse la dispoziţie de Kaufland România, reciclând peste 5,7 milioane de ambalaje. Numărul de clienţi care reciclează a crescut în prezent cu mai bine de 40% faţă de cei 700.000 care reciclau în septembrie 2020.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.