CSR 2021: Campania McHappy Day – Ţinem familiile împreună în Casele Ronald McDonald

Postat la 03 decembrie 2021 58 afişări

Premier Restaurants România, operatorul restaurantelor McDonald’s în România

Motivaţie: McDonald’s este partenerul de misiune al Fundaţiei pentru Copii Ronald McDonald, care oferă, prin casele Ronald McDonald, cazare gratuită părinţilor atunci când copiii lor sunt internaţi în spital. Anual, McDonald’s organizează campanii de strângere de fonduri în restaurantele din toată ţara pentru a susţine misiunea Fundaţiei. „În anul în care pandemia a afectat sute de mii de oameni, sistemul de sănătate şi mii de businessuri, obiectivul nostru a fost să nu o lăsăm să afecteze şi miile de familii care se bazează în fiecare an pe cazarea gratuită oferită de casele Ronald McDonald din Bucureşti şi Timişoara. Ne-am propus ca, în ciuda dificultăţilor, să organizăm şi în 2020 campania anuală de strângere de fonduri pentru susţinerea celor două case şi a construcţiei celei de-a treia case la Iaşi”, spun reprezentanţii companiei. Obiectivele campaniei au fost susţinerea construcţiei celei de-a treia Case Ronald McDonald de lângă Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii Sfânta Maria, un proiect unic în zona Moldovei, care va oferi anual cazare pentru 1.000 de părinţi din toată regiunea, pe durata spitalizării copiilor lor, şi colectarea de fonduri suficiente pentru susţinerea celorlalte două case Ronald McDonald.

Descrierea proiectului: „Ţinem familiile împreună” este o campanie despre rezilienţă şi solidaritate. Cu un mesaj puternic emoţional, campania s-a adresat angajaţilor şi clienţilor din restaurantele McDonald’s, partenerilor, persoanelor publice şi publicului larg. Luând în considerare restricţiile existente, compania a avut o abordare diferită, care a inclus abordarea personalizată a partenerilor corporate, prezenţă puternică în digital şi social media şi implicarea personalităţilor publice, precum şi transformarea angajaţilor McDonald’s în ambasadori ai cauzei în fiecare dintre restaurante. Restaurantele McDonald’s au oferit 1 leu din preţul fiecărui Happy Meal vândut în decursul săptămânii 16 – 22 noiembrie.

Toţi angajaţii companiei au fost alături de cauză şi au îndemnat clienţii să doneze pentru fundaţie şi să o susţină în misiunea ei de a ţine familiile împreună. „Efortul lor a fost extrem de valoros şi a avut rezultate extraordinare, reuşind să strângem din donaţii de la clienţi suma de 680.000 de lei, fiind la un nivel peste cel al anilor precedenţi, în condiţiile în care traficul din restaurante era redus. Spre deosebire de anii anteriori, în care persoane publice şi vedete, prietenii şi susţinătorii noştri veneau în restaurantele McDonald’s pentru a ne susţine în strângerea de fonduri, i-am rugat să ne ofere ajutorul lor şi ne-am bucurat de o mare susţinere din partea tuturor celor care ne-au fost mereu aproape”, susţin reprezentanţii businessului. Astfel, Smiley şi Hahaha Production au oferit drepturile pentru melodia „Confesiune” pentru spotul TV al campaniei, iar peste 50 de vedete şi personalităţi publice au făcut donaţii şi i-au rugat pe cei care-i urmăresc pe canalele de social media să le urmeze exemplul, mesaj care a ajuns astfel la peste 1 milion de persoane.

Rezultate: În urma campaniei, a fost strânsă suma de peste 1,69 de milioane de lei (cu 60% mai mult faţă de obiectivul iniţial), asigurându-se astfel 10% din fondurile necesare demarării proiectului de construcţie pentru Casa din Iaşi. Peste 680.000 de lei au fost donaţi de clienţii McDonald’s în restaurante, peste rezultatele anului anterior, în condiţiile în care accesul în restaurante era restricţionat. Peste 1.000 de persoanecare vor beneficia anual de cazare în Casa Ronald McDonald de la Iaşi, şi peste 1.500 de persoane beneficiază deja, anual, de cazare gratuită în Casele Ronald McDonald de la Bucureşti şi Timişoara.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.