Amanda Zhang: Pe lângă toate lecţiile valoroase pe care un brand vizionar precum Mercedes-Benz ni le oferă în fiecare zi, am învăţat ca mereu să privesc înainte

Autor: Ioana Matei Postat la 06 iulie 2021 55 afişări

Amanda Zhang: Pe lângă toate lecţiile valoroase pe care un brand vizionar precum Mercedes-Benz ni le oferă în fiecare zi, am învăţat ca mereu să privesc înainte

CEO MERCEDES-BENZ ROMÂNIA


Cifră de afaceri: N/ANumăr de angajaţi: 243


—   Cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o în pandemie:

Pandemia a adus un sentiment general de nesiguranţă, precum şi schimbări în ce priveşte stilul de viaţă şi muncă. Am cunoscut un nou normal al felului în care companiile funcţionează şi al comportamentului consumatorilor. Totodată, această perioadă ne-a consolidat încrederea, responsabilizarea şi transparenţa. Am învăţat că fără încredere în echipă nu am fi putut să trecem peste această perioadă plină de incertitudini. Mai mult, pandemia a subliniat importanţa unităţii şi a inovaţiei: realizările anului trecut sunt meritul unei echipe unite, iar experienţa colectivă a facilitat abordări noi şi practice ale activităţilor de zi cu zi.

—   Cea mai importantă decizie pe care am luat-o în ultimul an:

Toate deciziile luate în decursul anului trecut au fost importante, indiferent dacă au fost mai mici sau mai mari. Însă una dintre deciziile pe care m-am concentrat în mod special a fost dezvoltarea unei echipe diverse, cu un background multicultural.

—   Cum mi-am menţinut colegii motivaţi în ultimul an:

Cum am menţionat, apreciez încrederea şi transparenţa, iar motivarea colegilor depinde de menţinerea unei linii deschise de comunicare. De exemplu, prin întâniri virtuale regulate cu membrii echipei, prin aprecierea efoturilor acestora, sau pur şi simplu printr-un interes sporit în starea lor generală de bine, nu doar în activitatea lor profesională. 

—   Work from home sau de la birou?

Ambele. Cât timp există transparenţă, cred că putem găsi mixul perfect, mai ales dacă profităm de toate resursele online la care avem acces în ziua de azi.

—   Locul din care îmi iau energia necesară depăşirii unei crize:

Pe lângă toate lecţiile valoroase pe care un brand vizionar precum Mercedes-Benz ni le oferă în fiecare zi, am învăţat ca mereu să privesc înainte. Aşadar, ţintesc întotdeauna spre rezultate fantastice, în ciuda provocărilor – precum cea de a lucra exclusiv online în ultimul an. Am demonstrat că o companie poate funcţiona şi în mod digital, iar acest aspect ne-a făcut să progresăm şi să continuăm să aspirăm către excelenţă. Mai mult, echipa unită şi motivată pe care o am alături reprezintă un factor esenţial în depăşirea oricăror bariere.

—   Persoana care m-a inspirat cel mai mult în această perioadă:

Întreaga mea echipă a fost o sursă de inspiraţie, întrucât am observat cum experienţele şi competenţele lor diverse au contribuit la depăşirea tuturor provocărilor anului trecut.

—   Putere vs. feminitate:

Nu consider că se exclud, din contră. Incluziunea este esenţială, atât pentru Mercedes-Benz cât şi pentru mine personal. Obiectivul meu este să construiesc cea mai bună echipă şi să construim împreună unitate prin diversitate. Mai mult, cred că puterea şi feminitatea se conturează reciproc, precum yin şi yang.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Cine sunt cei mai mari proprietari de terenuri Agricole din România

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.