Zuzu, care realizeaza 40% din vanzarile Albalact, are cont pe Facebook

Postat la 09 septembrie 2010 248 afişări

Zuzu, marca de lapte cea mai bine vanduta, cu o cota de piata de 20% in categoria de lapte pasteurizat si circa 30% din segmentul lapte UHT si pasteurizat, a trecut recent printr-un amplu proces de rebranding.

Valoarea totala a proiectului (care include cercetarea, proiectul de rebranding, comunicarea si implementarea) se plaseaza in jurul a jumatate de milion de euro.

Albalact, singurul producator roman de lactate din primul esalon, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 53 de milioane de euro, in crestere cu aproape 19% fata de anul anterior, iar profitabilitatea a crescut spectaculos (cu 330%), ajungand la 600.000 de euro.Pe piata de lactate, evaluate la un miliard de euro, cei mai mari producatori sunt Danone, Friesland-Campina, Hochland, Albalact si La Dorna (Lactalis).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FMCG,
lactate,
Zuzu,
Albalact,
Facebook,
internet
/actualitate/zuzu-care-realizeaza-40-din-vanzarile-albalact-are-cont-pe-facebook-7167135
7167135
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.