WhatsApp pregăteşte nişte schimbări istorice ce ar urma să aducă ceva ce nu a mai existat până acum, de când aplicaţia a fost lansată
WhatsApp, deţinut de Meta, explorează o nouă funcţie care ar urma să afişeze pentru prima dată reclame în aplicaţie, a relatat vineri Financial Times.
Meta a discutat intern dacă să afişeze reclame în listele de conversaţii cu contactele de pe ecranul de chat al WhatsApp, dar nu au fost luate decizii finale, a precizat raportul, citând trei persoane familiarizate cu acest subiect.
Meta deliberează, de asemenea, dacă să perceapă o taxă de abonament pentru a utiliza aplicaţia fără reclame, a precizat raportul.
Noua funcţie, dacă va fi lansată, ar însemna că tuturor utilizatorilor de WhatsApp li se vor afişa reclame, care vor apărea alături de chat-urile cu prietenii şi rudele.
Interfaţa ar arăta similar cu modul în care sunt intercalate reclamele printre chat-urile din Facebook Messenger şi e-mailurile din Gmail, a declarat o persoană care cunoaşte îndeaproape discuţiile interne. Reclamele nu ar apărea în cadrul conversaţiilor de chat propriu-zise.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













