Vreti marfa de lux? Mergeti in duty-free
Anul 2010 pare sa fi fost un an bun pentru magazinele duty-free, destinatia de unde multi au preferat sa-si procure produse de lux, reiese dintr-un studiu recent intreprins de catre firma suedeza de cercetare de piata Generation Research si publicat de Trend News.
Conform studiului, vanzarile totale de produse prin intermediul magazinelor duty-free s-au situat la 39 de miliarde de dolari (27,5 miliarde de euro) in 2010, inregistrand o crestere de 4,5 miliarde de dolari (3,17 miliarde de euro). Cresterea se datoreaza, afirma autorii studiului, vanzarilor de produse de lux, care au fost cu 16,7% mai mari decat in 2009, ajungand la 14 miliarde de dolari (9,9 miliarde de euro).
Responsabile de cifrele in urcare sunt in principal pietele din zona Asia-Pacific, dar si piete ca Rusia, Turcia sau Brazilia, urmate de restul Americii, Orientul Mijlociu, Africa si Europa, continent care, in ciuda cresterii lente, ramane cea mai mare piata a lumii in domeniu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













