Vrei o rochie Rhea Costa? Poţi câştiga una cumpărând iaurt

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 23 ianuarie 2013 35 afişări

Danone a lansat noua campanie Activia „Fă-ţi burtica să danseze!”, pentru femeile moderne, adepte ale unui stil alimentar şi de viaţă sănătos şi, în acelaşi timp, atrase de noile tendinţe ale modei şi de creaţiile unui designer cunoscut, Rhea Costa. Cu bonuri de cumpărare pentru 14 produse Activia, doritorii se pot înscrie, până pe 17 februarie, în concursul care le va permite să câştige una dintre cele 42 rochii puse în joc.

Concursul are loc pe pagina www.activia.ro, unde participanţii pot afla toate detaliile şi se pot înscrie, introducând informaţiile de pe bonul fiscal direct pe site, sau le pot transmite prin sms la numărul 1843.

Câştigătorii îşi pot alege rochia preferată, în culoarea favorită, dintr-o serie de 10 modele, iar aceasta va fi lucrată special, sur mesure, în atelierul Rhea Costa. Campania se adresează atât doamnelor, cât şi domnilor care se pot înscrie pentru a oferi un cadou deosebit prietenei sau soţiei. Pe site, participanţii pot vedea creaţiile şi, răspunzând la un chestionar, pot afla ce tip de rochie li se potriveşte cel mai bine.

"O femeie este frumoasă atunci când se simte bine, arată bine şi are încredere în sine. Campania promovează atât starea de bine interioară, realizată prin alimentaţie echilibrată, mişcare şi consumul de Activia, cât şi imaginea percepută de cei din jur, în care se reflectă şi eleganţa vestimentară. Cred că dansul exprimă cel mai bine încântarea noastră când ne simţim frumoase", a declarat Anca Stroe, director de marketing Danone România.

La nivel internaţional, gama Activia este una dintre cele mai de succes mărci ale Danone, fiind consumată în 44 de ţări din întreaga lume. Activia este prezentă pe piaţa din România din 2001, portofoliul său incluzând astăzi 21 sortimente, şi este una dintre cele mai cunoscute mărci de iaurt. 20% dintre femeile din mediul urban menţionează acest produs, atunci când sunt întrebate ce marcă de iaurt le vine în minte prima oară. Activia reprezintă 17% din cantitatea de iaurt produsă de Danone România în anul 2012.

Compania Danone PDPA România face parte din grupul francez, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi al alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul Danone a înregistrat în 2011 vânzări de peste 19 miliarde euro.

Danone România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2011 o cifră de afaceri de 503 milioane lei, în creştere faţă de anul precedent. Compania are în portofoliu peste 80 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Bună.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
concurs,
activia,
rochii,
iaurt,
danone
/actualitate/vrei-o-rochie-rhea-costa-poti-castiga-una-cumparand-iaurt-10517805
10517805
comments powered by Disqus

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.