Veniturile din cadrul H&M, al doilea cel mai mare retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, au scăzut cu 50% în al doilea trimestru al anului, suferind pierderi de până la 3 miliarde de dolari

Autor: Eduard Ivanovici Postat la 26 iunie 2020 3414 afişări

Veniturile din cadrul H&M, al doilea cel mai mare retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, au scăzut cu 50% în al doilea trimestru al anului, suferind pierderi de până la 3 miliarde de dolari

Hennes & Mauritz, al doilea cel mai mare retailer de îmbrăcăminte din lume, a suferit pierderi masive în al doilea trimestru ca urmare a măsurilor lansate pentru a controla răspândirea coronavirusului, însă compania a declarat că vânzările şi-au revenit cu mult peste aşteptări în luna iunie, potrivit Financial Times.

Grupul suedez a anunţat vineri că veniturile înregistrate între 1 şi 24 iunie au scăzut cu 25% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, după ce înregistrase pierderi de 50%, sau 3 miliarde de dolari, în T2.

La apogeul pandemiei de COVID-19 din Europa şi Statele Unite, au fost închise patru din cinci magazine H&M, vânzările săptămânale scăzând astfel cu 70%. Însă de la mijlocul lunii aprilie încoace, vânzările au început să îşi revină gradual, în timp ce afacerile online au crescut cu 36%.

„Este clar că schimbările din comportamentul consumatorilor vor accelera procesul de digitalizare al retailerilor de îmbrăcăminte. Pentru a îndeplini această sarcină, vom continua să adaptăm compania şi ne vom îmbunătăţi tehnicile de lucru, devenind astfel mai flexibili, mai rapizi şi mai eficienţi”, a declarat Helena Helmersson, noul CEO din cadrul H&M.

Compania şi-a pierdut titlul de cel mai mare retailer de îmbrăcăminte în faţa celor de la Inditex în urmă cu aproape zece ani, suferind ulterior un declin semnificativ în ceea ce priveşte profitabilitatea. Inditex, companie care deţine brandurile Zara şi Bershka, a înregistrat o scădere de 44% a vânzărilor între lunile februarie şi aprilie.

Înainte de pandemie, H&M era pe punctul de a încheia un proces lung de investiţii pe fondul digitalizării şi a unei competiţii din ce în ce mai dure.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
h&m,
miliarde,
venituri,
scadere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.