Valoarea brandului de ţară a României a crescut în 2017, dar ratingul acestuia a scăzut faţă de 2016

Postat la 11 octombrie 2017 60 afişări

Brandul de ţară al României, evaluat de Brand Finance, valorează 175 de miliarde de dolari în 2017, faţă de 165 de miliarde de dolari în 2016, dar a scăzut de pe locul 47 pe 49 într-un top cu 100 de naţiuni, deoarece ratingul a scăzut de la „A+” la „A”.

Valoarea brandului de ţară a României a crescut în 2017, dar ratingul acestuia a scăzut faţă de 2016

Pe primul loc în topul Brand Finance se clasează SUA, cu 21 de miliarde de dolari şi rating „AAA-”, iar locurile 2 şi 3 sunt ocupate de China (10,2 miliarde de dolari) şi Germania (4,02 miliarde de dolari).

Pe ultimele locuri sunt clasate Congo, cu 16 miliarde de dolari, Nepal şi Cipru – cu câte 15 miliarde de dolari.

Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.