Ursus, liderul pieţei berii, vrea să vândă în România băutura preferată a americanilor

Autor: Florentina Niţu Postat la 13 mai 2021 1729 afişări

Ursus, liderul pieţei berii, vrea să vândă în România băutura preferată a americanilor

Ursus Breweries, liderul din piaţa locală a berii, cu afaceri de aproape 2 mld. lei (circa 420 mil. euro) în 2019, lansează pe piaţa românească o băutură alcoolică de tipul hard seltzer, băutura preferată a americanilor, care a apărut în urmă cu câţiva ani şi a dat startul unui nou trend în categoria băuturilor alcoolice aromate.

„Lansarea Viper Hard Seltzer este o inovaţie pe piaţa băuturilor alcoolice. Toate categoriile importante de băuturi alcoolice se bazează pe reţete care există de sute sau chiar mii de ani în urmă. Însă dorinţa de inovaţie a existat întotdeauna aşa că, de-a lungul timpului, au apărut diferite sortimente de băuturi care îşi doreau să atragă tot mai mulţi consumatori către o experienţă senzorială aparte”, a declarat Marian Olteanu – Head of New Categories în cadrul Ursus Breweries.

Hard Seltzer este o nouă categorie de băuturi alcoolice, apărută pe piaţa din SUA în 2016, iar această băutură alcoolică carbonatată are la bază apă acidulată şi arome naturale de fructe şi un conţinut moderat de alcool, de 4% vol. Viper Hard Seltzer este produs în Plzen, Republica Ceha, mai exact în renumita fabrică de bere Pilsen.  

„România este una dintre primele ţări din Europa unde am ales să lansăm Viper Hard Seltzer”, a adăugat Sorin Tudor, Brand Manager Viper în cadrul Ursus Breweries.

Băutura Viper va putea fi găsită la raft atât la sticlă, cât şi la doză cu un volum de 330 ml şi este lansată în variantele cu aromă de lime şi cranberry.

Ursus Breweries, cel mai mare producător de bere din România, are în portofoliul mărci precum Ursus, Timişoreana, Ciucaş, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry şi St. Stefanus.

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.