UPC are o nouă identitate vizuală

Autor: Ioana Matei Postat la 05 septembrie 2017 235 afişări

Compania de cablu UPC, al doilea jucător de pe piaţa locală de cablu TV şi al treilea furnizor de servicii de internet fix potrivit ZF, are un nou logo şi un nou slogan ca parte a unei campanii de repoziîţionare a brandului care se desfăşoară la nivelul Europei Centrale şi de Est, respectiv România, Polonia, Ungaria, Cehia şi Slovacia.

UPC are o nouă identitate vizuală

Noua identitate vizuală a UPC România a fost lansată pe 4 septembrie.  “Schimbarea va fi vizibilă în toate punctele de interacţiune cu UPC, în campaniile de comunicare, digital, retail, customer care şi suntem încrezători că ne va aduce mai aproape de clienţii noştri.” a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC România şi UPC Ungaria, într-un comunicat trimis de reprezentanţii companiei. Cu o grafică mai simplă, colorată şi modernă, campania de identitate vizuală va fi vizibilă în toate mediile în care compania este prezentă.

Noul concept de magazine va fi prezent, începând cu luna septembrie, în magazinele UPC din oraşele mari – Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Constanţa, Ploieşti urmând ca până lafinalul anului toate cele peste 100 de magazine să aibă aceeaşi identitate vizuală.

UPC România introduce şi noile pachete de servicii Happy Home - cu preţuri începând de la 49 lei – care conectează toată casa: cu viteze de internet de 150 Mbps, 300 Mbps şi 500 Mbps, Wi-Fi prin Connect Box şi programele TV preferate, oriunde, pe orice ecran cu funcţia Replay.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: BEST OF. Roşia Montană, o pierdere de aur!

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.