Unul dintre jucătorii de top din industria locală de retail online anunţă că mâine dă startul campaniei de Black Friday. „Ne aşteptăm la un buget mediu alocat de clienţi în valoare de 485 de lei.”

Autor: Andra Stroe Postat la 06 noiembrie 2022 65 afişări

Unul dintre jucătorii de top din industria locală de retail online anunţă că mâine dă startul campaniei de Black Friday. „Ne aşteptăm la un buget mediu alocat de clienţi în valoare de 485 de lei.”

Fashion Days, unul dintre principalii jucători de fashion online din regiune, anunţă că va lansa ediţia din acest an a Black Friday mâine, pe 7 noiembrie, de la primele ore ale dimineţii.

Reprezentanţii companiei estimează că notorietatea Black Friday va avea o creştere de peste 93% în rândul românilor, faţă de anul precedent. Potrivit lor, aproximativ 53% dintre cei care ştiu de acest eveniment intenţionează să cumpere, cu precădere cei din segmentul de vârstă 18 – 34 ani, hainele aflându-se în top 3 categorii considerate de Black Friday.

„Cu oferta de anul acesta estimăm o creştere a numărului de comenzi de aproximativ 15% comparativ cu anul trecut şi ne aşteptăm la un buget mediu alocat de clienţi în valoare de 485 de lei. Totodată, bazându-ne şi pe experienţa ediţiilor anterioare,  peste 75%  din valoarea comenzilor va fi generată prin aplicaţia mobilă, iar prima oră va atinge vârful numărului de comenzi, datorită numeroaselor deal-uri, de neratat, pe care această ediţie le oferă şi care se epuizează în primele 60 de minute”, a declarat Robert Berza, General Manager Fashion Days. Potrivit lui, pe durata campaniei clienţii vor avea acces, atât în aplicaţie, cât şi pe site, la cele mai multe reduceri din an, aplicate la peste 80% dintre produse de la peste 550 de branduri, în ofertă fiind incluse peste două milioane de articole.

Printre tendinţele remarcate în comportamentul consumatorilor se numără preferinţa pentru plata cu cardul (55% dintre comenzi) şi alegerea easyboxurilor ca loc preferat de livrare – 70% dintre comenzile plasate pe Fashion Days şi eMAG fiind livrate la lockere.

Compania a înregistrat creşteri şi la nivelul serviciului Dressing Room, care oferă clienţilor eligibili opţiuni de tipul „buy now, pay later” sau plata în patru rate, şi care a ajuns în prezent la 1,1 milioane de clienţi.

Anul acesta, Fashion Days a înregistrat o dublare a valorii medii a coşului de cumpărături, aceasta ridicându-se în prezent la 660 de lei.

Anul acesta este şi primul Black Friday organizat de Fashion Days sub umbrela Genius,  abonament care implică oferte exclusive şi transport gratuit disponibil în patru aplicaţii (eMag, Tazz, Fashion Days şi Freshful). Astfel, clienţii Genius vor avea o reducere suplimentară de 10% la zeci de mii de produse premium pe durata Black Friday şi cumpărături cu transport gratuit. Fashion Days oferă clienţilor şi posibilitatea de a efectua plăţi în 4 (patru) rate prin Dressing Room – serviciu lansat în premieră anul acesta de companie.

Reprezentanţii companiei au anunţat că printre brandurile care vor avea cele mai bune preţuri de Black Friday se numără Hugo Boss, Karl Lagerfeld, Tommy Hilfiger, Marella, EA7 , UGG şi Nike, iar dintre brandurile premium nou intrate în campanie se numără: Off White, Palm Angels, Golden Goose, Alexander McQueen, Nautica. Şi o serie de branduri româneşti vor lua parte la Black Friday: Alina Cernătescu, RESENSE, Condur by Alexandru, Gerali, BAROCCA, Antonia M, UNDRESS, Couture de Marie, A&A Vesa, Monarh, Instinctive, Acob a porter, Cactus the Brand, Minionette.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
black friday,
fashion,
comenzi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.