Unul dintre cele mai apreciate servicii de retail în rândul generaţiilor Millennials şi Z, adoptat de platforma locală de e-commerce GoMag, cu peste 2.000 de magazine listate

Autor: Andra Stroe Postat la 13 octombrie 2021 38 afişări

Unul dintre cele mai apreciate servicii de retail în rândul generaţiilor Millennials şi Z, adoptat de platforma locală de e-commerce GoMag, cu peste 2.000 de magazine listate

Compania fintech Revo Technologies care a introdus serviciul Mokka („Cumperi acum, plăteşti mai târziu”) în România, la începutul acestui an, anunţă printr-un comunicat încheierea unui parteneriat cu GoMag, platformă locală e-commerce care susţine activitatea online a mai mult de 2.250 de magazine.

Potrivit reprezentanţilor companiei, parteneriatul cu GoMag va permite tuturor comercianţilor online de pe platformă să introducă serviciul Mokka în magazinele lor fără să fie nevoie de costuri adiţionale. Experienţa altor comercianţi care au folosit serviciul demonstrează că utilizarea acestuia duce la o creştere a traficului, reduce rata celor care renunţă la coşul de cumpărături şi sporeşte valoarea medie a tranzacţiilor efectuate.

Parteneriatul Revo Technologies cu GoMag are obiective clare: „În primul an de colaborare ne dorim să semnăm peste 500 de parteneriate cu retaileri care operează pe platforma GoMag şi să oferim serviciul Mokka unui număr cât mai mare de clienţi online din România”, spune Alexandru Balaci, CEO Revo Tehnologies România. Revo Technologies este prima companie fintech care introduce serviciul Buy Now, Pay Later („Cumperi acum, plăteşti mai târziu”) în România şi operează în acest moment cu comercianţi precum Mobexpert, Lensa, Noriel, CCC şi mulţi alţii.

„Poate cea mai vocală obiecţie în calea cumpărăturilor este legată de investiţia financiară. Aşa că, pentru magazinele online care vând cu GoMag, oferim o nouă oportunitate de a veni în întâmpinarea obiecţiilor la cumpărare, printr-o metodă de plată alternativă şi la îndemână. Integrarea Mokka în platformă este disponibilă pentru toţi comercianţii din portofoliul nostru, indiferent de abonamentul ales. Tot ce rămâne de făcut este să o folosească şi să îşi anunţe clienţii despre această opţiune”, spune Cosmin Dărăban, CEO GoMag.

Sistemul Buy Now, Pay Later (BNLP) cunoaşte o creştere rapidă în toată lumea. Acest serviciu este popular în special în rândul Generaţiei Z şi Millennials, pentru că permite clienţilor să achiziţioneze bunuri acum şi să plătească pentru ele în rate. Revo este unul dintre cei mai importanţi jucător BNPL, care operează pe multiple pieţe din Europa Centrală şi de Est, cu mai mult de 9 milioane de clienţi înregistraţi şi prezent în peste 7.500 de magazine.

Cercetări recente de piaţă comandate de Revo Technologies şi realizate de Agenţia de cercetare iSense Solutions confirmă faptul că 46% dintre clienţii chestionaţi cunosc serviciul „Cumperi acum, plăteşti mai târziu” şi un procent similar este interesat să folosească o astfel de soluţie de finanţare la comercianţii favoriţi. Datele furnizate de acest sondaj evidenţiază că 55% dintre clienţi au intenţie de achiziţie prin obţinerea unei finanţări, iar viteza de aprobare este importantă pentru 41% şi foarte importantă pentru 45% dintre ei. Metodele cele mai rapide de plată a ratelor, prin utilizarea telefonului sau computerului sunt preferate de 43%, respectiv 33% dintre clienţii care au participat la sondajul efectuat de iSense Solutions pentru Revo Technologies.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
platforma,
ecommerce,
adoptare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.