UnifySocial.Media: 10 milioane de români cumpără ce văd în Social Media. Sute de creaţii video pentru branduri postate lunar de micro influenceri prin platforma UnifySocial.Media. Piaţa influencer marketing in Romania estimata de 44,5 mil USD

Postat la 29 mai 2024 52 afişări

UnifySocial.Media: 10 milioane de români cumpără ce văd în Social Media. Sute de creaţii video pentru branduri postate lunar de micro influenceri prin platforma UnifySocial.Media. Piaţa influencer marketing in Romania estimata de 44,5 mil USD

Românii sunt tot mai influenţaţi în deciziile de cumpărare de trendurile din Social Media, cu Tiktok în topul transformărilor alături de Instagram şi Youtube.

Social Media prin intermediul influencerilor a dezvoltat cel mai popular mediu din Romania pentru descoperirea produselor si serviciilor noi.

"Publicul interacţionează zilnic cu postări care recomandă bunuri, servicii şi produse noi.  Există peste 1.000,000 de conturi de social media in Romania cu cel putin 500 urmaritori si aproape 50% dintre acestia pot fi considerati creatori de conţinut activi, care pot sa faca referire la produse si servicii astfel incat sa aduca valoare unui brand", spune Cosmin Preda de la UnifySocial.Media, platforma de influencer marketing care utilizează unul dintre cele mai performante instrumente de cercetare din industria de content marketing cu zeci de data touch points analizate pe ambele dimensiuni: cantitativ şi calitativ.

“Această democratizare a producţiei de conţinut adusă de instrumentele Tiktok, Instagram si Youtube va împinge piaţa spre o dezvoltare fără precedent. Va fi nevoie de standarde de comunicare şi de o înţelegere profundă a inovaţiei video pentru a organiza aceste eforturi şi a le integra în beneficiul clienţilor. Piaţa creşte, iar profesia trebuie să ţină pasul cu ea”, spune Cosmin Preda, Chief Growth Officer la UnifySocial.Media.

Dacă există piaţa marilor influenceri - de la Selly la Smiley sau de la Sânziana Negru, Alexia Eram la Tzanca Uraganul şi Andi Moisescu, conturi administrate personal sau de mari agenţii de creatori de muzică, în România se dezvoltă rapid şi povestea comunităţilor de microinfluenceri. Ei tranzacţionează încrederea câştigată în comunităţile lor şi reuşesc să prezinte produsele noi într-un mod creativ si mult mai apropiat de urmaritorii lor, în principal prin video în formă scurtă. TikTok şi Meta numesc aceste tendinţe drept New Media Network, Unify Social o considera o reţea de media alternativă la clasicele TV şi, de acum, OOH sau chiar Facebook, reţeaua cu cel mai îmbătrânit public în această piaţă.

“Există multe bule sociale care simt clar valorile care îi unesc. Împreună, simt şi apreciază produsele într-un anume fel şi valorizează prezentarea lor în limba comunităţii. Unify Social are tehnologia care permite clienţilor să ajungă la publicul relevant şi să unească mai mult bule simultan, să le lege prin entertainment şi să livreze mesajele cheie. Mii de oameni lucrează zilnic să distreze şi să informeze publicul prin creaţii video în social media de azi”, spune Elena Chirap, Industry Manager, Unify Social.

UnifySocial.Media combină tehnologia cu expertiza umană. Din echipa Unify Social fac parte experţi în comunicare cu zeci de ani de experienţă de lucru cu branduri în media şi publicitate.

Companii de toate mărimile care activează în România investesc din ce în ce mai mult în campanii de influencer marketing, zilnic se publica peste o suta de materiale de promovare.

“Media alternativă reprezentată de microinfluenceri, persoane cu comunităţi de până la 100.000 de urmăritori oferă instrumente de calibrare şi control al interacţiunilor brandului care sunt fără egal, comparativ cu vechile standarde din industrie. Noi, la Unify Social suntem convinşi că este doar începutul unei noi poveşti de succes a relaţiei client - produs”, spune Cosmin Preda.

Cifrele MicroInfluencers în România, 2024

► Piata influencer marketing in Romania estimata de 44,5 mil USD conform Statista

► Peste 1.000,000 de creatori de conţinut, insa putin sub 500,000 influencers activi care au cel putin un post in ultimele 30 zile

► Platformele cu utilizare zilnică de minimum 3 milioane de video-uri scurte vizionate - TikTok, Instagram, Youtube

► 10 milioane de români vizionează lunar minim un video care prezintă produse şi servicii de la un content creator care le apare în feed-ul social media

UnifySocial.media este un canal de media alternativă care unifica nano şi micro influencerii cu conturile de social media ale celebrităţilor din România pentru a livra mesaje publicitare pe limba comunităţilor specifice din social media. Native, într-un mediu verificat şi sigur, pe înţelesul oamenilor din comunitate - mesajele elaborate şi coordonate de UnifySocial.Media sunt distribuite simultan pe Tiktok, Instagram şi Youtube în condiţii de siguranţă pentru branduri şi mesajele lor.

UnifySocial.Media - oferă o platformă de marketing bazată pe noul word of mouth digitalizat, o comunicare autentică, un mediu alternativ care ajută brandurile să stea de vorbă cu românii – unul câte unul.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
mediere,
marketing

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.