Unde pot suna bucurestenii pentru reclamatii legate de urmarile vremii nefavorabile

Postat la 11 februarie 2012 984 afişări

Cetatenii Capitalei pot reclama la numarul de urgenta 0800.800.882 semafoarele cazute, tevile de canalizare afectate, gropile din carosabil sau cablurile electrice cazute, urmand ca dispecerii Administratiei Strazilor Bucuresti sa inlesneasca legatura dintre reclamanti si regiile vizate (RADET, Distrigaz etc), informeaza Primaria Municipiului Bucuresti.

Pentru orice alta sesizare, locuitorii Capitalei sunt rugati sa apeleze dispeceratul PMB la nr. 021.305.55.50.

Primaria ii indeamna pe bucuresteni sa participe la deszapezire. Inspectorii din cadrul Directiei de Control din cadrul PMB verifica ducerea la indeplinire a dispozitiilor Primarului General, atat in ceea ce priveste actiunile operatorilor de deszapezire, cat si in ceea ce priveste sanctionarea persoanelor fizice si juridice care nu au curatat trotuarele sau nu au indepartat turturii de pe cladiri.

In perioada 25 ianuarie - 9 februarie au fost intocmite 381 procese verbale de constatare si sanctionare a contraventiilor la HCGMB 120/2010 privind obligatia persoanelor fizice/ juridice de a curata trotuarele de zapada si gheata. Au fost aplicate amenzi in valoare totala de 474.100 de lei.

De asemenea, ca urmare a mentinerii temperaturilor scazute, Directia Generala de Asistenta Sociala din cadrul Primariei continua programul de adapostire a persoanelor defavorizate in cele doua centre DGASMB: Complexul de Servicii Medicale din Th. Pallady si Adapostul Sf. Luca din Berceni.

In caz de extrema urgenta, Municipalitatea poate suplimenta locurile de cazare. Astfel, pentru orice sesizare privind oamenii fara adapost, cetatenii pot suna la nr. de telefon gratuit 0800.821.218.

In acelasi timp, numarul pus la dispozitie de Administratia Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti la care pot fi semnalate urgente medicale este 0800.800.909.

La randul sau, Agentia Nationala pentru Protectia Consumatorului aminteste ca, pentru situatiile de nerespectare a drepturilor pasagerilor de transport aerian civil, in urma anularii sau intarzierii prelungite a zborurilor cauzate de conditiile meteorologice nefavorabile, consumatorii se pot adresa la Info Consumator - telefon gratuit in reteaua Romtelecom: 0800.080.999, precum si la telefonul Comisariatului pentru Protectia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti: 021/9660.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/unde-pot-suna-bucurestenii-pentru-reclamatii-legate-de-urmarile-vremii-nefavorabile-9226649
9226649
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.