Un român din zece foloseşte stocarea în cloud; trei sferturi spun că le-ar plăcea să folosească ochelarii Google
Unul din zece români foloseşte deja stervicii de stocare în cloud, arată un studiu, efectuat de GfK România, care şi-a propus să evidenţieze modul în care publicul larg cunoaşte noi tehnologii, precum cloud, ochelarii Google sau portofelul elctronic. Concluziile arată că 4 din 10 românii cu acces la Internet spun că au auzit de “cloud storage” sau “stocare în cloud”, 12% folosesc astfel de servicii, în vreme ce mai bine de jumătate, deşi nu le utilizează, şi-ar dori să o facă.
Aproximativ o treime dintre cei chestionaţI sunt mai puţin deschişi către astfel de servicii. Respectivele persoane spun că nu le utilizează şi nu le-ar plăcea să apeleze la ele în viitor. Mai bine de 6 din 10 dintre cei chestionaţi consideră cloud-ul o modalitate de stocare a datelor utilă.
Termenul de realitate augmentată este cunoscut pentru 30% dintre participanţii la studiu, iar 34% cunosc ochelarii Google. Peste trei sferturi declară că le-ar plăcea să le utilizeze, iar două treimi spun că le consideră utile.
60% au aflat despre posibilitatea de a-şi plăti cumpărăturile în interiorul magazinelor cu ajutorul smartphone-ului şi 37% ştiu despre existenţa Google Wallet. 60% dintre participanţii la studiu se arată chiar dornici să le folosească în viitor.
În ceea ce priveşte Smart TV-urile, ele sunt cunoscute de majoritatea internauţilor (9 din 10). Interesul pentru acest model de televizoare este mare, 83% dintre cei chestionaţi afirmând că şi-ar dori să deţină un astfel de aparat.
Aceste intenţii confirmă de altfel datele de vânzări monitorizate de studiul GfK TEMAX care arată că în 2012 numărul de smart TV-uri achiziţionate de români a crescut de trei ori faţă de 2011. Aproape 12 procente dintre utilizatorii de internet declară că au deja un televizor inteligent, iar 88% îl consideră util.Studiul a fost realizat online, pe un eşantion de 524 persoane utilizatoare de Internet din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 15 şi 54 ani.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro