UiPath l-a numit pe Michael Atalla, fost manager la Microsoft timp de 15 ani, în funcţia de director de marketing
Compania UiPath l-a numit pe Michael Atalla în funcţia de director de marketing, acesta urmând să coordoneze strategia globală în domeniu, inclusiv elementele legate de brand, performanţă, generare de cerere şi comunicare.
„Sunt încântat să mă alătur UiPath într-un moment atât de important al parcursului său. Viziunea companiei, platforma şi leadershipul său formează o combinaţie puternică pentru a ajuta clienţii din diverse industrii şi de pe tot globul să valorifice întregul potenţial al AI. Este un moment de transformare în tehnologie, iar eu sunt entuziasmat să îmi aduc experienţa pentru a consolida succesul UiPath şi a-i întări poziţia de lider în modelarea revoluţiei bazate pe agenţi şi a viitorului automatizării.”, a declarat Atalla.
Noul director de marketing are peste 20 de ani de experienţă în domeniu şi a ocupat anterior funcţia de vicepreşedinte şi şef al departamentului de Marketing Global la F5, o companie specializată în securitatea şi livrarea aplicaţiilor. Înainte de a se alătura F5, a fondat şi condus The MJJM Group, sprijinind fondatorii aflaţi în fază incipientă să obţină primele finanţări şi să îşi atingă obiectivele de creştere.
De asemenea, Michael Atalla a lucrat timp de aproape 15 ani la Microsoft, în diverse roluri de conducere în marketing.
„Următorul capitol din povestea noastră depinde de capacitatea de a combina poveşti de succes din lumea reală cu soluţii şi parteneriate care definesc industria, pentru a aduce valoare clienţilor noştri. Michael aduce cu sine o expertiză profundă în marketing de produs şi credibilitate tehnică, ceea ce îl face liderul ideal pentru a ne ajuta să transformăm rezultatele clienţilor şi să consolidăm poziţia noastră de lider în categoria automatizării bazate pe agenţi, care ne va defini viitorul. El înţelege cum să construiască branduri care influenţează pieţele şi împărtăşeşte convingerea noastră în puterea transformatoare a agenţilor AI – o convingere care defineşte modul în care UiPath va sprijini clienţii în era AI bazată pe agenţi, cu claritate, urgenţă şi impact.”, a declarat Daniel Dines, fondator şi CEO UiPath.
UiPath, cea mai de succes companie de IT fondată în România, a raportat pentru entitatea din România pentru anul 2024 o cifră de afaceri de 3,279 mld. lei (659 mil. euro), în creştere cu 14,85% faţă de anul anterior, conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finanţelor. Compania condusă de Daniel Dines a avut un profit net de 30,6 mil. lei în 2024, în scădere cu 3,94% şi un număr mediu de 1.155 de angajaţi, mai mare cu 43 faţă de anul anterior, conform sursei citate.
În anul fiscal 2024 UiPath a raportat la nivel global venituri de 1,3 mld. dolari, în creştere cu 24%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













