Transportatorii considera "inadmisibile si revoltatoare" restrictiile de circulatie nelimitate de pe Valea Oltului

Postat la 02 august 2011 7 afişări

Uniunea Nationala a Transportatorilor Rutieri din Romania cere ministrului transporturilor, Anca Boagiu, sa clarifice cu CNADR situatia restrictiilor de circulatie de pe tronsonul aferent DN7 - Valea Oltului, intre Caciulata si Brezoi, unde ar trebui sa se efectueze lucrari de reparatii la podul de la Carligu Mic.

Transportatorii considera "inadmisibile si revoltatoare" restrictiile de...

UNTRR precizeaza ca a intervenit atat la nivelul directorului general al CNADNR, cat si la nivelul Ministrului Transporturilor si Infrastructurii pentru dispunerea de masuri urgente de impulsionare a lucrarilor si scurtarea termenelor de finalizare. La 29 iulie insa, transportatorii au primit un raspuns pe care ei il considera "halucinant", intrucat anunta introducerea de restrictii temporare de circulatie pe DN7 pentru transportatorii de marfa, dar fara a se preciza data cand restrictiile vor fi ridicate.

Restrictiile, valabile de luni pana vineri, intre orele 12 si 20, privesc sectorul cuprins intre km 170+750 (intersectia DN7 cu DN67 - limita municipiului Ramnicu Valcea, judetul Valcea) si km 258+230 (intersectia DN7 cu DN1 - Vestem, judetul Sibiu) si se refera la vehiculele rutiere cu masa totala maxima autorizata mai mare sau egala cu 7,5 tone, altele decat cele destinate exclusiv transportului de persoane si a vehiculelor cu regim prioritar.

Situatia din aceasta zona, care reprezinta o portiune din coridorul paneuropean nr. IV, legatura principala a Romaniei cu Uniunea Europeana, a transformat circulatia rutiera intr-un calvar cu cozi zilnice de autovehicule pe o portiune de 3-5 km pe ambele sensuri, afirma UNTRR.

"Pana cand, stimati tovarasi? Cat dureaza aceasta restrictie? Contractul de executie al lucrarii chiar nu prevede termen de finalizare? Pana cand aceasta bataie de joc la adresa transportatorilor rutieri? Este chiar asa de greu ca ministerul sa inteleaga ce inseamna transportul rutier pentru economia acestei tari si pentru fiecare dintre noi? De ce este mai important transportul turistic decat cel comercial de marfuri? Turistii ce pun pe masa atunci cand ajung la hotel?", se intreaba retoric UNTRR.

Uniunea intreaba cine suporta costurile de operare suplimentare pentru folosirea rutelor ocolitoare, si acestea restrictionate pe timpul zilei si al sezonului estival, adaugand ca transportatorii nu cred ca ministrul Anca Boagiu este la curent cu aceasta masura restrictiva pe perioada nedeterminata, "pentru ca nu ar fi putut-o accepta".

Uniunea Nationala a Transportatorilor Rutieri din Romania (UNTRR) este o organizatie profesionala si patronala independenta, fondata in 1990, cu peste 13.000 membri - operatori care efectueaza transporturi interne si internationale de marfa si persoane.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/transportatorii-considera-inadmisibile-si-revoltatoare-restrictiile-de-circulatie-nelimitate-de-pe-valea-oltului-8559185
8559185
comments powered by Disqus
Ambiţia mea este să conduc banca nr. 1 din România Ambiţia mea este să conduc banca nr. 1 din România

Cu o experienţă de peste 15 ani în industria bancară, Bogdan Neacşu, în prezent preşedinte - director general al CEC Bank, a povestit în cadrul celui mai recent eveniment Meet the CEO organizat de Business MAGAZIN cu ce provocări vine meseria de bancher, ce a învăţat din fiecare experienţă avută în cadrul altor instituţii bancare şi cum şi-a propus să îmbine modelul de banking tradiţional al celei mai vechi bănci din România cu transformările venite prin prisma digitalizării.

vezi continuarea
CUM VEDEȚI ZIARUL FINANCIAR PESTE 21 DE ANI?

TOTUL PENTRU BUSINESS. TOTUL ESTE BUSINESS

ZF.ro
RĂSTURNARE uriaşă de teatru de la unul dintre cei mai mari producători auto. ADIO motoare pe benzină şi diesel. A renunţat complet RĂSTURNARE uriaşă de teatru de la unul dintre cei mai mari producători auto. ADIO motoare pe benzină şi diesel. A renunţat complet
BREAKING NEWS: Metoda LEGALĂ prin care puteţi câştiga mai mulţi bani
ProMotor.ro
Este atât de UȘOR să aduci o mașină din Germania! Procedura care a convins mulți ROMÂNI Este atât de UȘOR să aduci o mașină din Germania! Procedura care a convins mulți ROMÂNI
Primele imagini cu viitorul Logan arată o mașină RADICAL schimbată. Românii sunt mândri de cum a ieșit
Senzațional: Dacia electrică există deja! Când a fost produsă, Elon Musk purta scutece
Descopera.ro
Noul Xiaomi Mi 10 Pro este mai bun decât Iphone 11 Pro la aproape toate capitolele Noul Xiaomi Mi 10 Pro este mai bun decât Iphone 11 Pro la aproape toate capitolele
Documentul PERVERS prin care Churchill şi Stalin şi-au împărţit Europa, iar ROMÂNIA a căzut pe mâna ruşilor a ieşit la iveală după 75 de ani. Ce scrie în el este pe puţin ŞOCANT
Tinerele ce SEDUCEAU soldaţii nazişti: „Era TRAGIC plângeam mereu după ACT” Ce se întâmpla după ce bărbaţii finalizau
Go4it.ro
Cum arată adidaşii de 400 de dolari în care Nike a investit multă tehnologie Cum arată adidaşii de 400 de dolari în care Nike a investit multă tehnologie
Agenţii Hamas au „spart” telefoanele soldaţilor israelieni folosind conturi false de fete pe Facebook şi Instagram
Unde găseşti cel mai ieftin iPhone 11 la ora actuală. Pe eMAG, evoMAG, Altex sau Flanco?
Csid.ro
Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime
Cum poţi ajuta o femeie care este abuzată
HOROSCOP AUGUST 2019: se anunţă noi câştiguri financiare şi multe relaţii pasagere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.