Ţara care este paradisul maşinilor abandonate! Motivul pentru care străzile sunt pline de maşini de sute de mii de euro

Postat la 31 ianuarie 2020 6004 afişări

Ţara care este paradisul maşinilor abandonate! Motivul pentru care străzile sunt pline de maşini de sute de mii de euro

O ediţie limitată a unui Ferrari Enzo, mai multe autoturisme Lamborghini, Porsche, Bentley, Nissan Skyline şi chiar un Honda NSX - în fiecare an, câteva dintre miile de supermaşini de lux ajung să ruginească în aeroporturile şi parcările din Emiratele Arabe Unite. Majoritatea oraşelor mari vor trebui să abordeze probleme precum şomajul, criminalitatea şi lipsa locuinţelor, în timp ce în Dubai maşinile de lux abandonate reprezintă o problemă atât de mare încât a ocupat de mule ori prima pagină a  publicaţiilor internaţionale din întreaga lume, scrie drivetribe.com.

Potrivit ziarului Gulf News, există aproximativ 2.000 - 3.000 de maşini abandonate de proprietari în Dubai, în fiecare an.

Abdul Majeed Saifaie, directorul departamentului de gestionare a deşeurilor din Dubai, spune că unele dintre maşini sunt în cele din urmă mutate şi confiscate dacă obstrucţionează drumurile sau au impact asupra siguranţei, dar altele sunt lăsate aşa cum au fost abandonate, uneori ani de zile înainte de a fi recuperate.

Imaginile cu maşinile de lux, inclusiv modelul Enzo de 1 milion de lire sterline, au stârnit furie pe reţelele de socializare, mulţi presupunând că cetăţenii hiper-bogaţi din Dubai sunt atât de bogaţi şi atât de „îmbătaţi” de valoarea lucrurilor pe care le deţin încât pur şi simplu abandonează maşinile când se plictisesc de ele şi îşi cumpără primesc altele.

Cu toate acestea, adevărul este că unul dintre motivele principale pentru care atât de multe automobile de lux sunt abandonate este pentru că Dubaiul are probleme în a face faţă efectelor crizei financiare globale în paralel cu scăderea preţului petrolului. Multe maşini aparţin expaţilor străini, printre care britanici care călătoresc în Dubai sau Abu Dhabi în căutarea unor cariere de vis, dar care au văzut că „socoteala de-acasă nu se potriveşte cu cea din târg”, odată ce Emiratele Arabe Unite au început să resimtă vremurile grele.

În cazul proprietarului automobilului Enzo menţionat anterior, s-a descoperit că este un expat britanic, care a abandonat nu doar maşina, ci întreaga viaţă din Dubai, după ce nu a mai putut plăti maşina şi a fugit din oraş pentru a evita închisoarea. De-a lungul ultimilor cinci sau şase ani, maşinile de lux au fost abandonate în timp ce proprietarii lor fug de falimentul cauzat de criza financiară. Conform legii sharia, care este respectată în majoritatea zonelor din Orientului Mijlociu, neplata datoriei este o infracţiune. Emiratele Arabe Unite nu au legi pentru cazurile de faliment, astfel încât nu există protecţie pentru cei care nu rambursează toţi banii pentru maşinile achiziţionate.

Oricine nu reuşeşte să plătească ajunge la închisoare, iar în unele cazuri autorităţile au cerut Interpolului să urmărească europenii care au încercat să fugă din Emirate pentru a nu-şi mai plăti datoriile. Au fost înregistrate anterior cazuri în care angajaţi străini au fost împiedicaţi să părăsească Emiratele după ce au fost puşi pe „lista neagră” chiar şi pentru o simplă rată neachitată.

Drept urmare, mulţi expaţi sunt nevoiţi să-şi abandoneze traiul pentru a evita să fie închişi, adesea chiar lăsând cheile maşinii în contact.

Cu toate acestea, abandonarea maşinilor este folosită şi de mulţi localnici, care au aspirat la un trai de lux pe care, odată cu noile probleme financiare, nu şi l-au mai permis.

Singurul lucru bun care se întrevede în această situaţie este că iubitorii de maşini vor putea probabil să cumpere automobile de lux la preţuri extrem de mici. Proprietarii de maşini de lux abandonate şi ridicate de poliţie au la dispoziţie 15 zile pentru a-şi revendica vehiculul înainte de scoaterea la licitaţie. Majoritatea autoturismelor sunt scoase de către autorităţi la licitaţie în fiecare an, şi există cel puţin o oportunitate de a obţine o afacere serioasă. Asiguraţi-vă doar că vă puteţi permite ratele.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
dubai,
masini,
lux

Citeşte pe comedymall.ro

Cum supravietuiesc afacerile mici în criză? Cum supravietuiesc afacerile mici în criză?

Decalogul unui mic antreprenor: Pentru noi în toată această perioadă a contat să nu ne pierdem cumpătul. Să rămânem atenţi. Să vorbim sincer şi deschis cu echipa. Să fim creativi şi să pivotăm rapid atunci când se arată posibilităţi. Să fim optimişti. Să avem încredere. Să fim îndrăzneţi. Să ştim la ce să renunţăm. Să fim recunoscători. Să ne agăţăm de orice ni se oferă.

vezi continuarea
ZF.ro
Cum încearcă grupul Carrefour să îi convingă pe consumatorii locali să bea vinuri româneşti? Prin programul Deschidem Vinul Românesc retailerul aduce în magazine etichete exclusive şi vinuri premium Cum încearcă grupul Carrefour să îi convingă pe consumatorii locali să bea vinuri româneşti? Prin programul Deschidem Vinul Românesc retailerul aduce în magazine etichete exclusive şi vinuri premium
Care este povestea Aur’a, apa de aur din România care se bea la Festivalul de Film de la Cannes, la Grand Prix-ul de la Monaco şi în hotelurile de cinci stele din Asia
Mediafax
Săracii oameni bogaţi. Cine sunt câştigătorii, dar şi cei care au avut de pierdut din cauza pandemiei de COVID-19 Săracii oameni bogaţi. Cine sunt câştigătorii, dar şi cei care au avut de pierdut din cauza pandemiei de COVID-19
Moneda euro atinge un nou maxim istoric. „Pragul de 5 lei pentru un euro probabil va fi atins în mai puţin de o lună, dacă vom continua la fel”
MonitorulApararii
Problema refugiaţilor revine în atenţia clasei politice din Germania Problema refugiaţilor revine în atenţia clasei politice din Germania
Diplomaţia coercitivă în estul Mării Mediterane
MonitorulPartidelor
Acuzaţii pentru Barna: E inadmisibil să preluaţi tehnicile de manipulare ale PSD Acuzaţii pentru Barna: E inadmisibil să preluaţi tehnicile de manipulare ale PSD
Fost ministru PSD, mesaj de susţinere pentru un candidat PNL: Este un lider transformaţional
MonitorulSiguranteiCetateanului
Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban
COMENTARIU Valeriu Şuhan Interviu cu un strigoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.