Singurul oraş din România unde un bilet de autobuz este valabil 120 de minute pe toate liniile!

Postat la 02 octombrie 2018 345 afişări

Au rămas mai puţin de cinci zile până când biletele cu una şi două călătorii, achiziţionate înainte de 1 septembrie 2018, vor fi complet scoase din circulaţie. De la data menţionată, au intrat în vigoare noile preţuri de 2,5 lei şi 5 lei ale biletelor cu una şi două călătorii, valabile 120 de minute de la momentul compostării sau al achiziţionării, în cazul celor procurate online, anunţă Compania de Transport Public Iaşi.

Singurul oraş din România unde un bilet de autobuz este valabil 120 de minute pe toate liniile!
Singurul oraş din România unde un bilet de autobuz este valabil 120 de...

Acestea pot fi folosite pe mai multe trasee, în tot acest interval de timp, cu condiţia ca utilizatorul să îşi încheie călătoria în cele 120 de minute.

Timpul se calculează începând din momentul compostării (achiziţionării, în cazul biletelor online, procurate prin intermediul aplicaţiei 24pay) în primul mijloc de transport folosit. Nu este necesară o nouă compostare în intervalul de 120 de minute.

Concret, biletele sunt valabile în perioada de timp dată, pe mai multe trasee, iar nu pentru călătorii din punctul A în punctul B. Dacă o persoană din mijlocul de transport nu a ajuns la ultima destinaţie pe care şi-a stabilit-o, dar valabilitatea biletului compostat/procurat online a expirat, aceasta este nevoită să utilizeze un titlu de călătorie nou.

Setul de bilete nu este încadrat în categoria celor valabile 120 de minute, acestea putând fi folosite doar în mijlocul de transport în care au fost compostate.Biletele pentru elevi şi studenţi sunt cu preţ redus cu 50%, ca şi până acum.

Titlurile de călătorie în valoare de 2 lei şi 4 lei, respectiv 1 şi 2 lei (pentru elevi şi studenţi) mai pot fi folosite până pe 30 septembrie 2018.

Noul sistem de tarifare are scopul de a atrage un număr cât mai mare de călători frecvenţi cu mijloacele de transport în comun, în sensul în care aceştia să se obişnuiască să îşi procure în mod regulat abonament unic. Considerăm că, datorită modului în care a fost conceput sistemul tarifar, călătoriile ajung să coste, în realitate, mai puţin decât înainte. Aşadar, utilizatorii transportului public pot călători mai mult cu mai puţini bani.

În acest fel, călătorii nu mai sunt nevoiţi să composteze câte un bilet în fiecare mijloc de transport în care urcă, ci pot utiliza acel titlu de călătorie şi pe alte trasee, întrucât acesta este valabil 120 de minute de la momentul validării. Principala condiţie, călătorii să nu depăşească intervalul dat. Până acum, preţul de 2 lei al biletului era calculat pentru fiecare călătorie în parte. Dacă o persoană dorea să facă două, trei transbordări, plătea 4 lei, respectiv 6 lei. Astfel, pot fi observate cu uşurinţă avantajele noului tip de bilet, care poate fi folosit, într-o zonă, 120 de minute, cu doar 2,5 lei.

În ceea ce priveşte abonamentul unic, şi acesta oferă numeroase avantaje. De exemplu, un abonament în valoare de 80 de lei, pentru zona 1, poate fi folosit fără limită, pe toate traseele. Înainte de 1 iulie 2017, un abonament pe doar două linii avea un tarif de 87 de lei.

Urmărește Business Magazin

Ambiţia mea este să conduc banca nr. 1 din România Ambiţia mea este să conduc banca nr. 1 din România

Cu o experienţă de peste 15 ani în industria bancară, Bogdan Neacşu, în prezent preşedinte - director general al CEC Bank, a povestit în cadrul celui mai recent eveniment Meet the CEO organizat de Business MAGAZIN cu ce provocări vine meseria de bancher, ce a învăţat din fiecare experienţă avută în cadrul altor instituţii bancare şi cum şi-a propus să îmbine modelul de banking tradiţional al celei mai vechi bănci din România cu transformările venite prin prisma digitalizării.

vezi continuarea
CUM VEDEȚI ZIARUL FINANCIAR PESTE 21 DE ANI?

TOTUL PENTRU BUSINESS. TOTUL ESTE BUSINESS

ZF.ro
RĂSTURNARE uriaşă de teatru de la unul dintre cei mai mari producători auto. ADIO motoare pe benzină şi diesel. A renunţat complet RĂSTURNARE uriaşă de teatru de la unul dintre cei mai mari producători auto. ADIO motoare pe benzină şi diesel. A renunţat complet
BREAKING NEWS: Metoda LEGALĂ prin care puteţi câştiga mai mulţi bani
ProMotor.ro
Este atât de UȘOR să aduci o mașină din Germania! Procedura care a convins mulți ROMÂNI Este atât de UȘOR să aduci o mașină din Germania! Procedura care a convins mulți ROMÂNI
Primele imagini cu viitorul Logan arată o mașină RADICAL schimbată. Românii sunt mândri de cum a ieșit
Senzațional: Dacia electrică există deja! Când a fost produsă, Elon Musk purta scutece
Descopera.ro
Documentul PERVERS prin care Churchill şi Stalin şi-au împărţit Europa, iar ROMÂNIA a căzut pe mâna ruşilor a ieşit la iveală după 75 de ani. Ce scrie în el este pe puţin ŞOCANT Documentul PERVERS prin care Churchill şi Stalin şi-au împărţit Europa, iar ROMÂNIA a căzut pe mâna ruşilor a ieşit la iveală după 75 de ani. Ce scrie în el este pe puţin ŞOCANT
Tinerele ce SEDUCEAU soldaţii nazişti: „Era TRAGIC plângeam mereu după ACT” Ce se întâmpla după ce bărbaţii finalizau
Cum VREA Putin să ASCUNDĂ crimele lui Stalin. Foarte mulţi români au MURIT din cauza lui
Go4it.ro
Agenţii Hamas au „spart” telefoanele soldaţilor israelieni folosind conturi false de fete pe Facebook şi Instagram Agenţii Hamas au „spart” telefoanele soldaţilor israelieni folosind conturi false de fete pe Facebook şi Instagram
Unde găseşti cel mai ieftin iPhone 11 la ora actuală. Pe eMAG, evoMAG, Altex sau Flanco?
Telefoane de TOP la preţuri excelente. Pe care să îl alegi în 2020
Csid.ro
Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime
Cum poţi ajuta o femeie care este abuzată
HOROSCOP AUGUST 2019: se anunţă noi câştiguri financiare şi multe relaţii pasagere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.